Drømmene

Vi leier tomannsbolig. Vi leier øverste etasjen, åsså er det en annen familie som leier sokkelleiligheta. Trivelige folk, men madammen i huset er ikke like sosial som gubben der for å si d sånn.

Uansett, nattens drøm :

Drømte at begge de som bor nede kom opp på verandaen vår, og hun madammen var veldig pratsom og blid, før hun tok opp en sånn takeaway boks med burger fra favoritt-kroa mi. Sa at hun hadde jo ikke trengt det , hun smiler og svarer at det var egentlig noe hun ville spørre meg om. Hva da sier jeg ? Å får så fint til svar :
Hvilken fosterstørrelse bruker du ?

Vi leier tomannsbolig. Vi leier øverste etasjen, åsså er det en annen familie som leier sokkelleiligheta. Trivelige folk, men madammen i huset er ikke like sosial som gubben der for å si d sånn.

Uansett, nattens drøm :

Drømte at begge de som bor nede kom opp på verandaen vår, og hun madammen var veldig pratsom og blid, før hun tok opp en sånn takeaway boks med burger fra favoritt-kroa mi. Sa at hun hadde jo ikke trengt det , hun smiler og svarer at det var egentlig noe hun ville spørre meg om. Hva da sier jeg ? Å får så fint til svar :
Hvilken fosterstørrelse bruker du ?

Tror jeg dauer ^^

Jeg også drømmer noe helt sykt for tiden! Helt surrealistiske ting!

Etter ettermiddagskvilen Idag drømte jeg at jeg kjørte en sofa, fordi bilen min var blitt avskiltet. :p

Jeg også drømmer noe helt sykt for tiden! Helt surrealistiske ting!

Etter ettermiddagskvilen Idag drømte jeg at jeg kjørte en sofa, fordi bilen min var blitt avskiltet. :p

Hahah !
Som den største selvfølge :p hvem kjører ikke en sofa når bila streiker liksom :D

Hadde en syk og ekkel drøm inatt :(
Drømte at jeg OG datteren min som er bare 4!! :o var gravid, å vi hadde en dopler som også tok ultralyd. Vi lå i senga å tok først på henne (grøsser ved tanken) å der var det en levende baby. Så tok vi på min å der var det en baby, men den var mindre og levde ikke :(
Skikkelig mareritt, føler ubehag enda..

Drømte at jeg lå i senga atme sambo, vi hadde en tv vi såg på åsså kom det tjenere med masse god mat osv til oss, jeg ble nesten litt brydd av oppmerksomheten. Så ligger vi hånd i hånd og jeg lukker øynene før jeg plutselig ikke kjenner han mer, snur meg på siden å der ligger han med Linni Meister oppå seg, begge nakne men under dyna, og han bønnfaller henne om de ikke kan lage en baby mens jeg ser tydelig at de har sex.

Fysj for en drøm! Er enda litt snurt på sambo kjenner jeg :p

Jeg drømte her i natt at sambo vekket meg på en *kremt* ganske så behagelig måte, kan man vel si... :-P Med tunga:D Var litt kjedelig å våkne å oppdage at den deilige drømmen ikke var virkelighet :-P Snakker vi seksuelt frustrert?!:laughing002

Jeg drømte her i natt at sambo vekket meg på en *kremt* ganske så behagelig måte, kan man vel si... :-P Med tunga:D Var litt kjedelig å våkne å oppdage at den deilige drømmen ikke var virkelighet :-P Snakker vi seksuelt frustrert?!:laughing002

Haha da er man rimelig skuffet når man våkner altså :p

Haha skulle gjort d jeg ja:p
Hadde en lignende drøm for en stund siden å jeg våknet opp å var nesten anpusten:p heldigvis var ikke gubben vanskelig å vekke den morgenen :p
Haha :-P Kunne liksom ikke ta initiativ til noe der og da heller jeg, for klokka ringte 5 min etterpå for å få bonusbarna opp og i bhg... :-P

Nå drømmer jeg ikke så mye rart lenger, men det har endret seg, jeg våkner nå to ganger pr natt, en gang i to tiden, og så rundt 5, å en av de ro gangene er kjemperar hver natt, for jeg innbiller meg ting :p

Verste var her forleden jeg våkner , sperrer øynene opp i panikk og sniffa for harde livet for, Joda, her lukta det brente vaffler, så det var jo helt klart barna som hadde stått opp å lagd der midt på natta... Før jeg reiste meg for å gå til de, så kom jeg meg til hektene. Telte til 10, og prøvde å lukte igjen. Lukter selvsagt ingenting ...

En annen natt våkner jeg og gjør meg klar til p kjefte på sambo fordi jeg vet at han har snikt seg opp sammen med barna og sendt de på skolebussen uten å vekke meg, slik at jeg har forsovet meg til jobbet. Lysende sint så tar jeg opp mobilen for å ringe jobben å varsle, blir da var på at klokken er 0230 , hører så det trekkes opp på do, hender vaskes og min trøtte samboer kommer ut av badet og legger seg igjen..

Det er så virkelig liksom.
Må le av meg selv:p

Back
Topp