Drømmene

Mrs.JaxTeller

Elsker forumet
Desemberglede 2015
Januarlykke 2016
Herregud , for en drøm jeg hadde inatt :p drømmer mye rart altså men den inatt tok da jammen kaka foreløpig :p drømte at jeg var på det lokale kjøpesenteret her, med sambo , åsså kom Tone Damli Aaberge løpende, jeg måtte passe på dattra hennes for hun skulle selv på fotoshoot. Gjorde selvfølgelig det, og så gjorde såklart lille Billie ifra seg og vi skulle gå på doen med stellebord for å bytte bleie.
Plutselig sitter jeg på do, jeg tørker meg og ser blod (Ja, det skjer omtrent i hver drøm Pga all spottingen og blødningene jeg har hatt, ender alltid med SA i drømmene), men i natt så fødte jeg en vakker, velskapt og skinnende JALAPENO!... Ja, åsså en halv løkring........

Godt å høre at det er flere enn meg med syke drømmer;) :p

Inatt drømte jeg at jeg hadde tatt feil ang kjønn, jeg er jo sikker på at d er jente, men i drømmen fødte jeg en gutt som vi døpte Timotei.
Ja... D var og forblir ikke ett navn på lista :)

Hahaha :D

Hær går det i biler, parkeringer, kaffemaskinen på jobb, edderkopper, generelt dyr, fødsler av diverse annet enn menneskebaby osv. Henter mye fra det jeg har vært i samtale om iløpet av dagen i forveien :p holder på å bli gal til tider ;)

Drømmer HVER natt, og alltid noe totalt galskap.. Begynner å bli lei nå.:p

Tvert jeg laga denne tråden så roa drømmene seg :p
Men jeg regner med de kommer igjen så jeg skal være parat :D

I går kjørte vi fra Trondheim til Tønsberg, 11,5 times reise...!
I natt har jeg sovet ekstremt dårlig, til tross for første natt i egen seng på nesten to uker! Har drømt om bilkjøring i ett sett, og selvfølgelig om at jeg kjørte for fort hver gang og enten kjørte ut i en sving eller kolliderte med andre biler... Bråvåknet selvfølgelig mellom hver "ulykke"! Huff :-( Hele natten gjennom altså!!

Sovna forøvrig i dag i 13 tia og bråvåknet av at jeg var sikker på st vannet gikk:o
Husker ikke hva jeg drømte, men jeg kjente fysisk at vannet gikk så jeg heiv meg opp og på do. Tørt som en ørken her, heldigvis :p

Back
Topp