Drømmene våre iløpet av graviditeten

Nå har jeg ofte mye rare drømmer uavhengig av graviditeten, så trodde ikke jeg ville "få behov" for å skrive noe her. Men jammen! For siden dagens TUL er litt utpå dagen har min taktikk vært å sove lenge for å få tiden til å gå fortere, og på morgenkvisten i dag har jeg både drømt at jeg plutselig fødte litt tidligere enn antatt så det måtte hastekjøpes alt som trengs, og jeg har også drømt at jeg ble vekket av datteren min på ca 4-5 år fordi hun trengte hjelp med å blande saft :love2
Har aldri pleid å drømme at jeg er mor før, så det er tydelig hva som opptar tankene mine nå rett før TUL :hilarious: Heldigvis var begge drømmene fine, ingen mareritt om at jeg mister e.l, så velger å se på det som noe positivt :Heartpink:joyful:

I natt har jeg hatt totalt mareritt ang denne graviditeten.. Alt jeg drømte om handlet om blod.. Våknet opp i full panikk å måtte se meg mellom bena…

I natt har jeg hatt totalt mareritt ang denne graviditeten.. Alt jeg drømte om handlet om blod.. Våknet opp i full panikk å måtte se meg mellom bena…
Noe så forferdelig, da var det nok godt å våkne og skjønne at det ikke var sant :Heartpink

Sist uke drømte jeg og at jeg blødde, sprang rett på do da jeg våkna, var heldigvis ingenting der. Men de drømmene i svangerskapet er så next level realistisk at en blir jo rent redd :wideyed:

Sist uke drømte jeg og at jeg blødde, sprang rett på do da jeg våkna, var heldigvis ingenting der. Men de drømmene i svangerskapet er så next level realistisk at en blir jo rent redd :wideyed:
Ja det er helt skummelt hvor realistisk det er..

Jeg har for det meste drømmer om at jeg mister, venter trillinger eller helt syke sexdrømmer... :whacky011

Har heldigvis ikke drømmer hver natt (som jeg husker iaf).

Drømte i natt at jeg hadde fått ei lita jente, hun var 8 dager gammel. Vi hadde åpna noen julegaver som blinka med lys og greier, og den lille baby jenta sa "wooow". Var så stolt av at hun kunne snakke allerede som 8 dager gammel :laughing025

Kvalmen min blir bare verre og verre.. :( Så i natt drømte jeg at vi hadde laget en til baby, så jeg ventet 2 babyer som ble unnfanget med 2 mnd mellom :hilarious: :meh: Og at det var grunnen til at formen ble verre i uke 11..

Jeg drømte at marsvinet jeg hadde da jeg var 12 fortsatt levde i kjelleren til foreldrene mine, uten at vi visste det. Var et gledelig gjensyn, men ble full av dårlig samvittighet for å ikke ha passet på marsvinet mitt. Sliter litt med å kvitte meg med den følelsen... :sour:

I natt hadde jeg for første gang i mitt liv en slags metadrøm! Det var helt rart! Jeg drømte at jeg fortalte kollegaene mine om en reell drøm som jeg faktisk hadde på ordentlig for ca 2-3 uker siden :hilarious:

Sovna i sted og drømte litt av hvert.

Da jeg holdt på å sovne så jeg et lasteskip rundt India som var digert fullt med sånn lastebil lastebokser som var på den ene siden av båten som holdt på å kantre, så våkna jeg.

Drømte så at jeg var på et gammelt hotell fra lenge siden og at det var liv der som jeg kunne se av mennesker som nå liksom var døde og at det var fest. Den ene kelneren flørtet med meg og plutselig hvis han tok meg i hånden kunne han teleportere meg et annet sted i spøkelsesverden så de som var levende ikke kunne se meg mer. Så var det pirater som var ute etter meg, lol.

Vi er invitert til en fest med gatsby tema i helga, så vet ikke om dette har noe med saken å gjøre.

Back
Topp