Drømmene våre iløpet av graviditeten

JeaS

Blir kjent med forumet
Marsboerne 2023
Tenker det hadde vært gøy å hørt hvordan type drømmer man drømmer igjennom graviditeten.

Jeg har allerede begynt og drømme ting som ikke gir mening. I natt drømte jeg om bryllupet også gikk det 2 sekund føltes det ut som så var jeg plutselig i en situasjon der mannen var utro også var vi midt i fødsel sånn typ 5 sekunder etterpå. :oops:

Noen andre som er begynt og få sånne rare drømmer? Eller evt andre type drømmer?

Drømmer så mye rart og tullete hver eneste natt. I natt var en av drømmene at jeg prøvde på meg brudekjolen til dronningen. Hvit med rosa broderier på faktisk. Gang ut av vindu for å vise meg frem :hilarious:

Har drømt veldig livlig og rart i maaange år før vi i det hele tatt begynte prøving, en veldig rar var bl.a i dpo-land siste syklusen før jeg ble gravid nå, men den kan jeg ikke dele her da jeg har fortalt den til flere, og jeg derfor kan risikere å bli gjenkjent:smiley-ashamed004

Har så mye syke drømmer selv, den ene er være en den andre :hilarious:

Akkurat sånne sjuke drømmer var hovedgrunnen til at jeg tok test (som ble positiv) 9 dager etter egguttak :laughing002

Jeg drømmer masse om mord, at jeg nesten skal bli drept, eller at jeg prøver å løse drapssaker (skal sies jeg er ekstremt glad i krim :p ). Drømmer også masse om strabasiøse fjellturer hvor jeg nesten skal til å dette ned, og hvor jeg tydeligvis kan gå enooorme avstander uten å bli sliten.

Enda ikke drømt om babyer eller fødsel foreløbig da!

Drømte at en skulle drepe hundene mine og mannen min nekta å skyte han, så jeg har vært skikkelig sur på mannen i hele dag...

Drømte i natt at jeg var på leirskole og at alle måtte gå og legge seg vel vitende om at det kunne komme en dinosaur og spise oss på natten...

Men det merkeligste og ekleste er at jeg under graviditeter trekkes brått ut av halvsøvne på kvelden av en høy stemme i rommet. Det veksler mellom dame og mann. Kan ikke fordra det :nailbiting:

Sov på dagen i dag og hadde en sær drøm om at jeg var på båt og gikk inn i et rom hvor det var et slags kar eller kunstig inkubator med vann i og jeg måtte styre denne AI maskinen til å skape en slags AI barn som jeg skulle designe. Puttet noen ingredienser av celler som skulle bli til armer og bein og begynte å lage en jente med svart halvlangt hår og mørkeblå øyne og kunne se inn i framtiden av et klipp hvor hun drev med turn. Hun lå i vannet og var ca 1 år og hadde fått hode, armer og bein, men magen og brystet var ikke ferdig så våkna jeg. Veldig merkelig drøm!

Drømte i natt at jeg var på leirskole og at alle måtte gå og legge seg vel vitende om at det kunne komme en dinosaur og spise oss på natten...

Men det merkeligste og ekleste er at jeg under graviditeter trekkes brått ut av halvsøvne på kvelden av en høy stemme i rommet. Det veksler mellom dame og mann. Kan ikke fordra det :nailbiting:
Har tidligere hatt lignende drømmer i halvsøvne og kan høre stemmer og en fornemmelse at det er noen som er i rommet som enten snakker med hverandre eller til meg. Flere ganger er det på tysk(?) de snakker og noen ganger er det akkurat som jeg svarer tilbake på tysk (kan det jo ikke flytende egentlig, utenom i disse drømmene). Hatt det siden jeg var tenåring. Mannen tror jeg er helt skrullete :woot: Alltid hatt rare drømmer, ikke bare som gravid, haha.

I natt drømte jeg at jeg måtte føde på legevakta fordi det var fullt over alt, at jeg hadde termin 23.mars (jeg har termin i starten av mars), og fødte 21.mars. Det var en gutt. Mer problematisk var det at jeg ble kastet ut av rommet rett etter fødsel, og hverken fikk med meg baby, navnebånd, eller noe annet :laughing002 Så jeg rusla tilbake til resepsjonen for å spørre om ikke jeg kunne få gutten og alle tingene mine.

Litt glad søster&nevø banka på døra og vekte meg da, gitt :P

Driver og drømmer at familien rundt meg dør :( typ mamma, pappa, tante osv. Tredje drømmen på et par uker der noen dør :(

Akkurat sånne sjuke drømmer var hovedgrunnen til at jeg tok test (som ble positiv) 9 dager etter egguttak :laughing002

Jeg drømmer masse om mord, at jeg nesten skal bli drept, eller at jeg prøver å løse drapssaker (skal sies jeg er ekstremt glad i krim :p ). Drømmer også masse om strabasiøse fjellturer hvor jeg nesten skal til å dette ned, og hvor jeg tydeligvis kan gå enooorme avstander uten å bli sliten.

Enda ikke drømt om babyer eller fødsel foreløbig da!
Jeg å! Er i krig og holder på å bli drept. Men slipper akkurat unna fordi jeg spiller død. Sykeste greiene

Ikke hatt noen rare drømmer enda. Men i natt drømte jeg at jeg ventet tvillingjenter :P har vært på tul i slutten av uke 6 da, så vet det bare er en, hehe.

Huff, jeg har hatt tredje natta der jeg drømmer at alt er blod når jeg er på toalettet :oops: sånn skikkelig SA uten noen forvarsel. Så blir jeg alltid veldig letta når jeg våkner og det er en drøm :hello2

Back
Topp