Drømmen om ett lite mirakel til

:Heartred:Heartred

Kan du evt be om intravenøst? Det har hatt bedre effekt her enn morfintablettene, og jeg har heller ikke blitt så kvalm.

Jeg fikk stesolid og rapifen intravenøst sist, og det funka bra!
Ja det går gjerne an. Må høre hva de sier i Haugesund. Vet ikke hva de pleier å gjøre der :)
 
Litt andre rutiner enn vi har da. Her ble alt tatt samtidig (1,5g paracet, 400mg ibux, 10mg oxinorm, dexametason og zofran) 1 time før oppmøte på klinikken. Blir alltid skikkelig svimmel akkurat rundt oppmøtetidspunktet. Intravenøse smertestillende hørtes lurt ut!
Hvor hører du til? Nå blir det jo helt nytt sykehus på meg. Så spent på hva de pleier å gjøre der. :)
 
Hvor hører du til? Nå blir det jo helt nytt sykehus på meg. Så spent på hva de pleier å gjøre der. :)

St. Olavs. Ja det er sikkert mange forskjellige rutiner der ute, håper Haugesund sine passer bedre til deg og dine eggstokker! :)
 
Nå ble det endring i planene. Det ble plutselig ledig på Haukeland samtidig som i Haugesund. Så da går vi for Haukeland igjen pga reiseveien er så mye kortere enn til Haugesund. :)
 
Da er endelig mensen her. Så neste gang den kommer igjen, så starter jeg på sprøyter igjen :D:eek::nailbiting:
 
Mye frem og tilbake nå. Vi valgte å ikke gå for nytt forsøk nå likevel. Tviler egentlig på at vi tar noe nytt forsøk i det hele tatt. Jeg ser ikke for meg at jeg orker ny stimulering og nytt uttak rett og slett.
 
Mye frem og tilbake nå. Vi valgte å ikke gå for nytt forsøk nå likevel. Tviler egentlig på at vi tar noe nytt forsøk i det hele tatt. Jeg ser ikke for meg at jeg orker ny stimulering og nytt uttak rett og slett.
Klem :Heartred
 
Back
Topp