Drømmen om en til i familien♡ MA i uke 9+5

Det er sikkert mesteparten :happy: Kanskje det er en bit av slimhinnen

Håper det :Heartred Har bare mensenmurringer nå, så ligger å slapper av:angelic: Da er det å se om EL eller mens kommer først... Vil bare komme videre

Dette var trist å lese @mamat2prinsesser&4prinser! ikke nok med at man mister liksom.. jeg husker jeg følte det samme ved min første MA som hadde rester, man blir aldri ferdig :sorry: heldigvis kom kroppen seg fort når restene var ute, håper det samme for din del :Heartred masse klemmer!

Er nettopp dét; en blir aldri ferdig med prosessen og kommer seg ikke videre:sorry: Da blir det tungt, da❤️ Håper jeg er like heldig som deg- nå ønsker jeg bare EL eller mens:smiley-angelic001

Så kjedelig!!! :arghh: Godt du fikk greie på det nå da, og ikke om 1 måned som ville vært tilfellet om du skulle venta på offentlig:mad: håper en ny kur tar alt, og at du er kjapt tilbake i rute :Heartred

Yup, hadde ikke fått komme inn på A-hus før om 11 dager:banghead: Er synd en må gå privat for å få hjelp, men slik er det blitt dessverre:sorry: Håper jeg også. Var ikke store greiene som kom ut, men var da noe og jeg småspotter:p Håper nå på snarlig mens eller EL:angel5 Hvordan går det med deg?❤️

Det var 500mg paracet, JM sa jeg kunne ta 4 gram i alt, så tenker det går fint❤️ Håper jeg slipper å ta mer smertestillende enn det:angel10 Enn så lenge, så kjenner jeg ingenting:angelic:

Det er så tungt å miste et barn, og en sørger sånn over det også blir jeg stående på stedet hvil og kommer meg ikke videre- det er så sårt:sad010 Vet det nok skal ordne seg, med litt tid, men føles så krise å vente og vente. Dagene føles så enormt lange ut:arghh: Og jeg som pleier å elske julen, eier ingen helst juleglede, julemagi eller julefølelse overhodet:confused:

Er viktig å gi seg tid til å sørge over det som ikke ble, for er så viktig å bearbeide det- ikke rushe eller overse sorgen❤️

Lei meg for å høre at du dysset ned følelsene dine rundt MA'n du hadde i fjor:sad002 Viktig en tar kroppen og følelsene på alvor, for å nettopp komme seg gjennom det, men er jo fryktelig vondt å stå i det:sad002
Sa JM at du kunne ta 4g paracet i ein dose? Anbefalt døgndose er jo 3-4g og kroppen klarer ikkje å smertestille på meir enn 1g per dose, så er ikkje slik at om ein tar 2g paracet så får ein meir smertestillande, alt over 1g går berre hardt utover leveren❤️ det er også forbundet med stor risiko for alvorlig leverskade om du inntar meir enn 10g iløpet av døgnet, så du bør ikkje ta meir paracetamol innen dette døgnet❤️

Veldig trist at du må gjennom dette, spesielt nå før jul og at det blir limboland i tillegg❤️ sender deg mykje omsorg og ein god klem❤️

Sa JM at du kunne ta 4g paracet i ein dose? Anbefalt døgndose er jo 3-4g og kroppen klarer ikkje å smertestille på meir enn 1g per dose, så er ikkje slik at om ein tar 2g paracet så får ein meir smertestillande, alt over 1g går berre hardt utover leveren❤️ det er også forbundet med stor risiko for alvorlig leverskade om du inntar meir enn 10g iløpet av døgnet, så du bør ikkje ta meir paracetamol innen dette døgnet❤️

Veldig trist at du må gjennom dette, spesielt nå før jul og at det blir limboland i tillegg❤️ sender deg mykje omsorg og ein god klem❤️

Nei, 4 gram døgndose:hilarious: Skulle ikke ta mer paracet enn det jeg tok:p Står i abortskrivet hvor stor dose en skal ta:angelic:Det har vært helt jævlig å gå gjennom en MA, også i tillegg på denne tiden av året. Verst tenkelige tid for min del!:sad010

Takk for klemmen og omsorg, snupp:Heartred:smiley-angelic003Håper du og familien får en fredfull og helt magisk jul:greet008

Jeg hadde en MA i 2019, gikk i 6 uker etter aborten før jeg fikk mensen. Regner med jeg hadde rester som gjorde at ting ikke kom igang. For jeg hadde positive tester helt til dagen jeg begynte å blø. Og da var det BLODBAD når jeg endelig blødde :wideyed: Føler så med deg ❤️ den smerten av å miste en baby :sad010 det eneste man tenker på er å bli gravid igjen :sad010

Skjønner ikke hvorfor jeg får så sterke el-tester nå som hCG-testene er omtrent negative?!:think005 Får fortsette å teste videre, da!
20251204_065606.jpg

Screenshot_20251204_195643_Premom.jpg

Jeg hadde en MA i 2019, gikk i 6 uker etter aborten før jeg fikk mensen. Regner med jeg hadde rester som gjorde at ting ikke kom igang. For jeg hadde positive tester helt til dagen jeg begynte å blø. Og da var det BLODBAD når jeg endelig blødde :wideyed: Føler så med deg ❤️ den smerten av å miste en baby :sad010 det eneste man tenker på er å bli gravid igjen :sad010

Så trist at også du har opplevd en MA:sad010Dritt med hersens rester som utsetter alt:arghh: Føler meg nesten desperat etter å bli gravid igjen:sad010 Takk for medfølelsen❤️

Yup, hadde ikke fått komme inn på A-hus før om 11 dager:banghead: Er synd en må gå privat for å få hjelp, men slik er det blitt dessverre:sorry: Håper jeg også. Var ikke store greiene som kom ut, men var da noe og jeg småspotter:p Håper nå på snarlig mens eller EL:angel5 Hvordan går det med deg?❤️
Ikke sant! Ubegripelig hvordan systemet fungerer, jeg måtte vente til positiv test etter 6 uker :mad: Håper for deg at du er ferdig nå :smiley-angelic001
Takk som spør :Heartred
Jeg er usikker på hvor jeg er i løypa. Spottet litt i alle farger i dag, veldig lite en kort stund. Aner ikke hva det er, jeg. Skal på kontroll neste fredag :bored: el-testene er like som de har vært, verken svakere eller sterkere.

Det var ikke dette jeg hadde håpet å lese i dagboken din i dag :sorry: livet er så utrolig urettferdig av og til, unner deg virkelig ikke dette! Hadde et lite håp om at du kunne få EL og at vi kunne havne i samme termingruppe (gitt at jeg skulle være så heldig at det hadde klaffet), sånn som tidligere i år når du mista. Nå håper jeg at EL kommer snarlig og at du da kan få tilbake håpet og bedre følelser rundt julen som jeg har skjønt betyr mye for deg ❤️ stor klem til deg! :love022:love017

Back
Topp