mamat2prinsesser&4prinser
2007♡ 2009♡ 2012♡ 2018♡ 2021♡ 2023♡
VIP
Vi som prøver :)
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Komme i julastemning berre av deg egmen har faktisk trykka julekuler i ei veke allerede, så kjent ein del på det og spurt på lokalbutikken ka tid julebrusen kommer inn
kommer om 8 dagar!!!
Ellers reise me jo til Kenya 04.desember, så har egentlig tenkt at jula utgår. MEN så tenkte eg at me kan jo feira jul i november og, så blir at me pynte hus til 1.november og har julastemning då. Skal ha kalendere som teller ned til me reise istedenfor julaftenblir fint
skal jo pakke ein heil koffert berre med julamat, så me ska nå feira jul der nede og då sånn sett, men det blir jo heeeeilt annerledes
Spent på ooopsen dinei i forrige termingruppa fant nett ut hu er gravid med trillinger, just saying
![]()
Heeeei, kjære duuu

Koselig å se deg her inne
Det er jo såå kult- hva, hvem og historien bak?( om du vil dele det, da)
Jeg synes det høres helt fantastisk ut å pynte til jul og julekose dere i November
Hvorfor ikke?
Håper ærlig talt på at det ikke er noen spire nå, da det er hektisk fram mot jul og har mini hjemme, så fælt å ligge med hyperemesis da

men er jeg gravid, så får vi det til, på et vis
Oh holy shit

kommer om 8 dagar!!!

Ojj, det der høres jo absolutt ikke bra ut, hva mener legen? Ser virkelig ikke bra ut heller, stakkars
)
Har jeg aldri hørt om kan skje før..!
Jeg HÅPER dere får en til! Sååå berg-og-dalbane dagbok, men har ELSKET å lese! Ble nesten trist nå når jeg kom til slutten…
og kan feire
Blir 40 år i mars, så eh
Så uselvisk, modig og omsorgsfull på én og samme gang

Enn med deg da?