mamat2prinsesser&4prinser
2007♡ 2009♡ 2012♡ 2018♡ 2021♡ 2023♡
VIP
Vi som prøver :)
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Åå, så fin![]()
Takk, kjære du

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åå, så fin![]()

Så sykt fine bilder du fikkaldri sett noen med så bra bilder
og for en liten sjarmør
kjempe søt
jeg blir å venter, jeg vil ikke se hvordan hun ser ut
det må bli en overraskelse
Hvordan gikk tilvenning med minsten?? Tenkt på det mye faktisk
Lykke til på mandag![]()

Han ivaretar en så fint, og gir alltid det lille ekstra uansett hva det gjelder og tar seg goood tid

ÅååTakkBle veldig glad for bildene. Skal tilbake igjen den 21
Er så fornøyd med spesialisten jeg går til; han heter Martin Sørensen og holder til på klinikken "Femini" på Jessheim. Han jobbet sammen med Martin Lundring tidligere, og var slik jeg ble pasient. Jeg synes personlig selv at han er flinkere enn LundringHan ivaretar en så fint, og gir alltid det lille ekstra uansett hva det gjelder og tar seg goood tid
Den ser jeg, med førstesnupp var vi ikke på 3D heller, og vi ønsket ikke å vite kjønnet, så det var en overraskelse
Jo, tilvenningen er godt igang- vi bruker en lang tilvenning og kommer til å bruke hele neste uke også. Jeg har hatt så mange legeavtaler, tannlegetimer osv med de andre barna, så har vært der 2-3 timer daglig. Og det har gått fint, og han går rundt å leker der de andre barna og pedagogene sitter/erDenne uka har jeg også legetimer både mandag og tirsdag, så vi er der noen timer med han. Onsdag skal han prøve å sove der i vogna si
Takk som spør, kjære du
Skulle du på kontroll imorgen også?![]()
Åååså fint det går bra med han i barnehagen. Er alltid spennende med tilvenning. Også er det jo fint at du er hjemme og har god tid til tilvenning. De fleste har jo bare de 3 dagene også er det full rulle. Skulle ønske jeg hadde bedre tid på tilvenningene
men sånn er det desverre
jeg har spart en uke ferie denne gangen så jeg kan ta tilvenning en hel uke med lille. Men det blir jo tidlig da. Allerede oktober neste år! Ææææ.. gikk bra med I da. Hun begynte også barnehage 10,5 mnd gammel
ble fort trygg. Jobber jo selv som pedagog så er litt roligere enn de som ikke et er kanskje
Ja i morgen er det vekstkontroll. Så blir en tur på kalnesvidas babynest hadde åpnet butikk så jeg i Fredrikstad . Så vi skal innom der å titte litt også
Så fint du er fornøyd med din gyner en privat jordmor her vi bor også som er skikkelig god
vært på priv hos hun de gangene jeg har vært prego
men vi tok ikke 3D sist heller
så vi sparer de 1500 kronene til noe vi trenger
![]()

Hehe, yessda, big mama belly her i gården
Er jo da fordi jeg har polyhydramnion denne gangen også( for mye fostervann)
Symfuse-fundusmål er 31, og ligger på akkurat samme sted som da jeg var gravid med storebror på straks 2 år
Jeg blir kanskje litt blind pga. min egen store mageDa er jeg kommet til uke 29+0 med lillebror![]()
![]()
Mandag var jeg hos spesialisten på A-hus, tok ultralyd av livmoren og det så greit ut for nå, men skal inn på en ny sjekk og ultralyd der i uke 32. Og ser det ikke bra ut, blir det selvsagt PKS allerede da eller før om jeg får store smerter. Vi har fått keisersnittdato som da blir i uke 37+6 som er Tirsdag den 14.11.24Imorgen er det akkurat 2 mnd til han kommer... senest
Var igår(28+6) til svangerskapskontroll hos fastlegen! Han er veldig forundret over den STORE magen minHehe, yessda, big mama belly her i gården
Er jo da fordi jeg har polyhydramnion denne gangen også( for mye fostervann)
Symfuse-fundusmål er 31, og ligger på akkurat samme sted som da jeg var gravid med storebror på straks 2 år
Ser veldig fram til neste 3D/4Dtime hos den private spesialisten min torsdag den 21.sep️ Da skal endelig mannen min være med også
Blir første ultralyden han er med på denne gangen
Vis vedlegget 414678Vis vedlegget 414679Vis vedlegget 414680Vis vedlegget 414683
, men jeg ville aldri tenkt at du ser sånn veldig stor ut! Ser jo at du er gravid, men synes ikke du ser STOOOOR ut. Den er kjempefin
Jeg blir kanskje litt blind pga. min egen store mage, men jeg ville aldri tenkt at du ser sånn veldig stor ut! Ser jo at du er gravid, men synes ikke du ser STOOOOR ut. Den er kjempefin
![]()
Ser bare en diger mage på to bein komme vaggene
Alle kommenterer lissom at jeg ikke har en 28ukers mage, eller nå 29ukers, men at jeg ser mye større ut
men tusen takk for det, kjære du

Gravde frem helsekortene mine fra de to andre og ser jeg lå på 90 percentilen med begge. Har nok relativt stor mage selv denne gangen ogsåHuff, føler meg skikkelig digerSer bare en diger mage på to bein komme vaggene
Alle kommenterer lissom at jeg ikke har en 28ukers mage, eller nå 29ukers, men at jeg ser mye større ut
men tusen takk for det, kjære du
![]()
Så ja, jeg er sikkert ikke beste til å se, men står fortsatt ved det jeg skrev 
Gravde frem helsekortene mine fra de to andre og ser jeg lå på 90 percentilen med begge. Har nok relativt stor mage selv denne gangen ogsåSå ja, jeg er sikkert ikke beste til å se, men står fortsatt ved det jeg skrev
![]()

Du start bra i det minste daHaha, da har du nok liten mage ifht meg![]()
men man føler seg jo selv stor fordet om, for den lille tar jo plass i magen
Sjekk her fra sist jeg var gravid med mini... langt utafor med krysset
Vis vedlegget 414706
Må være veldig vondt på slutten når den er såpass. Har huden tålt det?Du start bra i det minste daMå være veldig vondt på slutten når den er såpass. Har huden tålt det?
2 liter, og det vanlige er 0.5L på slutten av graviditeten
Det er skikkelig vondt, og man føler seg så forferdelig sprengt. Er omtrent ikke plass til mat og ribbeina brenner
har gamle strekkmerker ifra før som er bleknet, men ikke fått nyeSkal huske på det neste gang jeg klager. Synes det begynner å bli stort og tungt allerede. Leeeenge igjen!Ja, alt det fostervannet tar plass2 liter, og det vanlige er 0.5L på slutten av graviditeten
Det er skikkelig vondt, og man føler seg så forferdelig sprengt. Er omtrent ikke plass til mat og ribbeina brenner
har gamle strekkmerker ifra før som er bleknet, men ikke fått nye
![]()

Skal huske på det neste gang jeg klager. Synes det begynner å bli stort og tungt allerede. Leeeenge igjen!
Det er jo egentlig helt utrolig. Huden altså…![]()

Du er så vakkerstor mage?? Næææi!! Jeg er også veldig stor! Har dog en del kg ekstra men. Har sikkert større mage en deg
hater når folk kommenterer det. Jada jeg er garvid! Så
Så trist at du har så mye smerter i magen og at det kan bli litt kritisk med livmoren din. Men samtidig godt du blir godt fulgt opp. Tenk om du må ta han ut før 37 ende uke. Nå nærmer det seg veldig
Lykke til på neste 3D ulmå være fantastisk
![]()
Og drit i hva andre sier, du skal vøre stolt av magen din- er jo tross alt ei lita babyjente under progress inni der
Fantastisk hva kroppen greier, helt magisk å tenke på

Så føler ikke at jeg blir tatt så godt vare på der sånn sett, men vet at jeg bare må ta kontakt om jeg har smerter! Er ikke det, men ja, dårlig oppfølging i det offentlige slikt sett for min del... Ja, er helt sprøtt at han kan komme før november
Alt det ekstra fostervannet legger jo ekstra press på livmoren også og hever faren for prematur fødsel, så

Akkurat to mnd igjen idag til PKS
Men er nesten så jeg tror han kommer før det, for har på følelsen at vannet brått går
Vel, vi får nå se
Håper vi får noen greie bilder
Så fin du erSavner gravidmagen min
![]()

Jaaa, er helt utrolig hvor mye en savner magen etter graviditeten- blir lissom koseklumpen man klapper på og koser med, den
Hvordan går det med dere?