Drømmen knust...

Mylva

Forelsket i forumet
Sommerfuglene <3
Sommerfuglene
Da ble det ikke noe denne gang... Tom fostersekk på UL i uke 8... Cytotec ... Lykke til dere andre ..håper min tur kommer snart..

Kjempetrist!! Jeg mistet selv i dag så vet hvordan du har det! Helt grusomt :( krysser fingrene for at det sitter en ny spire hos oss begge om ikke alt for lenge! ❤

Kjempetrist!! Jeg mistet selv i dag så vet hvordan du har det! Helt grusomt :( krysser fingrene for at det sitter en ny spire hos oss begge om ikke alt for lenge! ❤
Leit å høre :-( vi får trøste oss med at vi har sterke kropper som siler ut det som ikke er levedyktig!! Ikke at det er noen stor trøst... Vi har lov til å være triste, for det er trist, ufattelig trist, uansett hvor vanlig det er... Stor klem

:( så trist :( God klem!

Sender deg en god klem. Det finnes ingenting å si som vil hjelpe akkurat nå, det er lov å gråte og sørge. Ønsker deg masse lykke til på neste forsøk!

Termin 16. februar 2014 <3
Taster fra mobilen

Lykke til neste gang =)

Så trist å høre :( Sender mange varme tanker og en klem <3

Så trist!!
Lykke til videre ♡ klem

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Huff så trist :(
Masse lykke til videre, håper en ny spire sitter snart!
Sender en god klem ;)

Etter to mislykkede kurer med cytotec blir det utskrapning i dag... Sukk.. Det verste er at det er så langdradd alt sammen... Og smertene underveis... Fy søren..

Uff alt du må gjennomgå.. Håper du snart slipper kjære deg.. Tenker masse på deg! Klem

Termin 09.februar med første frøet:)

Back
Topp