Drømmemannen?!?

mille.

Gift med forumet
Da vi var i ungdomsskolealder var jo det alltid snakk om HVORDAN DRØMMEMANNEN skulle se ut.....

Jeg så for meg at jeg skulle ende opp med en høy, mørk gutt med stoore muskler og  blå øyne! *sukk*
En ordentlig "kis" om jeg kan si det sånn....hehe
har vel alltid falt for de største kjekkasene jeg da... [&o]

MEN han jeg endte opp med er ca 1.80, ikke så veldig mørk. men musklene har han da.
han var i allefall ganske langt fra det jeg "så for meg" den gang.

MEN MYYE BEDRE -og han ville jo ha meg for resten av livet jo!!! [:D]
Lykkelig gift er vi også!!

Hvordan er deres mann i forhold til han dere drømte om "den gang"???

Egentlig den samme, vi var kjærester når jeg var 15.
Men jeg hadde en periode etterpå at jeg drømmte om en ala Robbie Williams, uten alle kvinnehistoriene,men med samme humor og glimt i øyet.

jeg vil tørre påstå at jeg har funnet drømmemannen nå..... ikke så høy, men mørk og kjekk med store muskler og lyseblå øyne..... og så er han verdens snilleste........[:)]

Tja......Tror ikke jeg kom så galt ut av det[;)]Han er mørk om har godt med muskler og vaskebrett.....Han er ikke redd for å vise følelser og er en omsorgsfull mann og far.Tror det stemmer ganske bra med hva jeg forestilte meg![:D]

Jeg hadde ikke noe spesielt utseende på min drømmemann jeg! Var ofte forelsket!

Men en ting ville jeg drømmemannen skulle ha, og det var stooor kjærlighet til meg!

Og en sånn mann har jeg funnet! Heldige meg!

Klem, M

Husker ikke helt hvordan jeg såg for meg han.
Men har altid likt gutta høye.
han min er 190 så høyden har han men ikke øye fargen [&o]
Liker brune øyner så veldig godt og min har blå.
men puttsan hva betyr nå det [;)] [:D] [;)]

Min drømmemann skulle være høy, mørk, ha blå øyne og være snill, intelligent, sosialt oppegående og ligne litt på pappan min. (omtenksom, snill, fornuftig, hodet over vannet).
Jeg fant Han til slutt! [:D]

ville ha en mørk mann med blå øyner....og masse muskler.

nå sitter jeg her med en som vel og merke er mørk,men vikene vokser fort hehe[:D]. med brune øyner og muskler hva er det... kaller han bare reka mi jeg hehe

men han er min drømme mann nå da, med verdens herligste øyner og smil. og masse myke krøller.
Langt i fra mannen jeg drømte om som fjortis, men lykkelig alikevel[:)]

You must log in or register to reply here.
Back
Topp