Drømmemåltid?

friele

Elsker forumet
Jeg er så lei av å være våken fra 3-4 hver natt frem til mårran,så jeg fikk ett tips om å gi snuppa mat rett før jeg legger meg.Hun våkner ikke for mat da i 3 tiden,men styrer å kaver fra den tiden til mat i 5-6 tiden...Men det funka jo ikke.Hun spiste fint om mye,men våkna kl 3 å styrte å kava som alltid...
Å rett før 6 så gråt hun masse,så prøvde å gi henne mat,men hun ville ikke ha...

Dere som gir mat rett før dere legger dere,gikk det fint første gangen eller tok det noen netter før de sov bedre/lengre?

Nå husker ikke jeg helt, for minsten min er like gammel som største din.

Men mener det tok noen dager før de 'skjønte' det at med mat da, så kunne de sove lengre.
Så prøv i noen dager og se om det hjelper.[:)]

Jeg har holdt på med å gi han ekstra før natta nå i 2 uker og det har ikke hjulpet noenting her enda [8|][:'(]

Her får hun også ca ved vår leggetid, 11-12-tiden, men våkner for mat både 3 og 6 igjen, sånn ca.

Det er ikke optimalt, men bedre enn den perioden hun fikk pupp omtrent hver time hele natta..[&o]

Hun er 6 mnd, og får superporsjon grøt og litt flaske etter det, før pupp, og legger 8-9, men skal ha mat igjen 11-12-01, alt etter når hun ble lagt.. Å nei, det er ikke bare vanen, hun spiser masse.

Her har økning på mat aldri ført til mer soving, fra pupp til flaske, for så å plusse på med grøt. Har holdt på slik en stund, så mitt svar er vel at det ikke er alle sånn råd som funker på alle. Men det vil vel gå over etter hvert, håper jeg [:)]

funka fra dag 1[:D]

Gir ikke nå lenger, for han sover rundt, men gjorde det i noen mnd. Vi er veldig fornøyde, for vi fikk sove lenger sammenhengense.

ORIGINAL: Lois Lane

funka fra dag 1[:D]

Gir ikke nå lenger, for han sover rundt, men gjorde det i noen mnd. Vi er veldig fornøyde, for vi fikk sove lenger sammenhengense.

Åssen gikk det å slutte med måltidet?

Kan desverre ikke hjelpe deg[&o][:)]. Men gjorde meg faktisk klar til denne tråden ved å tenke:"Hmmmm...ja, hva er mitt drømmemåltid, namnam"[:D][:D]!!!

ORIGINAL: Lykkeligx2

Kan desverre ikke hjelpe deg[&o][:)]. Men gjorde meg faktisk klar til denne tråden ved å tenke:"Hmmmm...ja, hva er mitt drømmemåltid, namnam"[:D][:D]!!!

Haha,ja tenkte ikke på at det kunne tolkes sånn...[:D]

Back
Topp