Drømmekjøkkenet ditt? Trenger oppussingshjelp!

Hormonfrøkna

I full hormoni!
Februar 2014 - Skjult forum
Vi tenker å pusse opp kjøkkenet. Har i utgangspunktet lyst på hvit/lys innredning i tre (gjerne med litt speil i dørene) med heltre eikeplate, men er åpen for annet også.

Hvilke kjøkkeninnredninger er fine? Tenker på produsenter og sånt.

Hvilke vegger passer til tenkt kjøkkeninnredning? Panel/tapet? Farger? Annet?

Hvordan gulv ville dere hatt på kjøkkenet? Fliser/laminat/tregulv/annet?

Hvordan ser ditt drømmekjøkken ut?

Tar gjerne i mot tips til nettsider hvor det går an å se på litt forskjellige kjøkken og sånt :)
 
jeg elsker strai  kjøkken.. men det er dritdyrt...

vi pusset opp kjøkkenet vårt i vinter.. vi spraymalte frontene, skiftet benkeplate og skaffet ny stekeovn.. ovnen vil jeg ikke anbefale, da den blir glovarm i fronten, steker ujevnt og klokka har stoppet.. vi er i en reklamasjonsdeal med ikea nå, så det blir nok ny ovn forhåpentligvis... men hva slags vet jeg ikke.. utseendemessig var denne nemlig perfekt!







Vi har malt panel mellom over og underskap, samt brystpanel langs de andre veggene.. :) Hadde sikkert ikke satt inn brystpanelet selv, men det gjør kjøkkenet - så vi tar det ikke vekk.. :)
Kunne tenkt meg hvit dobbel porselensvask, men det ble for omfattende å bytte ut så da har jeg slått meg til ro med denne, og satser på å bytte kran etterhvert.. :)
 
Kjempefine kjøkken begge to! Hva har dere på gulv/vegger/tak? Sliter med å prøve å kombinere. Skulle vært interiørarkitekt.
Flere tips tas mot med takk!
 
likte veldig godt de over her - men skal ALDRI mer ha heltre benkeplate! Så her blir d stein eller folie!
 


Hormonfrøkna skrev:
Kjempefine kjøkken begge to! Hva har dere på gulv/vegger/tak? Sliter med å prøve å kombinere. Skulle vært interiørarkitekt.
Flere tips tas mot med takk!


gulv: oljet eikeparket, enstavs.. ubrukelig på kjøkken med mindre du elsker å vaske.. noe jeg ikke gjør.. så det ser ikke så fint ut som det kunne gjort...
vegg: brystpanel og tapet - malt i bomull
tak: malt panel, samme farge som vegger og kjøkken og lister.
 
Back
Topp