Drømmehuset

*Peonella*

Gift med forumet
Novemberskattene 2014 <3
Hvordan er drømmehuset ditt? DET lurer jeg på! [:D] Kom gjerne med bilder også! [:D]

stoort å fiiiint[:D] hehehehe...

Bor ikke i det nå, så jeg har ingen bilder. Men drømmen må være stort og moderne mer konkret kan jeg ikke si nå[;)]

Hmm.. Tror ikke det er så mange som deler drømmehuset med meg! hehe! [&:]

Jeg vil ha et lite hus med lavt tak. Brede vinduskarmer som jeg kan avkjøle pai i, urtehage rett utenfor døra.
Erteplanter + andre slyngplanter oppetter veggene, Stor peis, masse skap og hyller, hjørne-ovn på kjøkkenet som jeg kan steke brød i, og kobberkjeler i taket.
Kaaanskje to etasjer, stor dusj, gamle tregulv, gjerne litt skjevt. Stabbur i hagen og til slutt gress på taket!

Ikke så lett å snuse opp noe slikt på boligmarkedet i dette århundre nei! *drømme videre*
[:D]

dette er mitt drømme hus...å det et helt likt hus skal vi flytte inni i slutten av april begynnelsen av mai!!!(det øverste huset!)

hm,gikk ikke å legge de ut,men de ligger innpå www.hibahus.no ,på Nostalgi -heter SKIFER OG GRANIT 1

disse husene er mine favoritter for tiden[;)]

sambo skal bygge drømmehuset vårt.
syns hus som er firkantet er kjempe fint, ikke md så mye hjørner å kanter.
med et stort deilig kjøkken med en øy på midten der man kan kokkelere.
ha 4 soverom og både stue og spiserom.
og stooooort fint bad, 2 stk.
og ikke minst eget vaskerom[:D]
her i asker er det så dyrt så håper at jeg kan arve meg en tomt etterhvert[:)]

ORIGINAL: PlasticApple©

stoort å fiiiint[:D] hehehehe...

stort, gjerne 3 etasjer (skal ha mange barn) [;)]
store bad, kjøkkenet skal a slik øy i midten... hmm...

her e noen drømmehus... men finner ikke link til et hus som e her i ålesund som ej viiiil ha... d e nyyyydelig[:D]
http://www.nordbohus.no/nono/PageMaker.aspx?PageContainerID=5022&ContentUrl=ProductGroup%2Easpx%3Fguid%3D1%26CatID%3D5010%26Keywordid%3D

http://www.nordbohus.no/nono/PageMaker.aspx?PageContainerID=5022&ContentUrl=ProductGroup%2Easpx%3Fguid%3D1%26CatID%3D5010%26Keywordid%3D

eller så e drømmen å kjøpe en gammel gård, pusse den fiiiint opp å da skal huset ikke vær for stor, men fint[:)] å låven skal ej lage plasser til å ha katter, kaniner og små dyr som folk ikke vil ha... å d skal være ei stor tomt så dyra får leve fint der[:D]

Dette har vi lyst til å bygge etterhvert.

ORIGINAL: Tyren85

sambo skal bygge drømmehuset vårt.
syns hus som er firkantet er kjempe fint, ikke md så mye hjørner å kanter.
med et stort deilig kjøkken med en øy på midten der man kan kokkelere.
ha 4 soverom og både stue og spiserom.
og stooooort fint bad, 2 stk.
og ikke minst eget vaskerom[:D]
her i asker er det så dyrt så håper at jeg kan arve meg en tomt etterhvert[:)]

dyrt i asker??
har funnet kjempe mangen fine fine hus til under 2 mill.i østfold vi,myyye dyrere her ja[;)]

Dette er mitt drømmehus

du kan umulig ha funnet noen hus i asker til under 2 mill. det må i såfall være virkelig oppussingsprosjekt. vi har akkurat kjøpt oss en leiighet på 95 kvm og den ga vi 1, 9 mill for. så her er det dyrt ja

Back
Topp