Drømmeferien...

nitalita

Gift med forumet
Siden mange kanskje begynner å tenke ut og planlegge sommerferien snart, tenkte jeg kanskje dette kunne være noe....

Hvor er drømme reisemålet deres? Eller hvor reiser du helst? Noen steder du har vært som du anbefaler og gjerne reiser tilbake til?

Selv har vi kun vært i hellas og spania, av di plassene vi har vært er korfu en plass som alltid kommer til å stå høyt hos oss![:)]  Dit reiste vi to år på rad, og vil vise Linea (og andre kommende barn) den øya.
Ellers har jeg veldig lyst til å dra til Thailand, Praha og New York..

Dere da.....jeg tar gjerne imot anbefalinger, både med og uten barn på tur[;)]

Her i huset drømmes det om tahiti fortiden.. Godt det er gratis å drømme [:)]

Har vært mange plasser jeg.. Men mest sånne typiske syden steder..
Spania: Malaga og Mallorca
Bulgaria
Hellas: Kos, Kypros, Kalymnos
Tyrkia: Bodrum

Å så har jeg vært på Mauritsius..

jeg er ikke spesielt bereist da, men drømmer meg bort ved tanken... vært i praha for mange år siden, der var det veldig fint. vært to ganger i hellas, på korfu og zakynthos.. thailand er vel drømmestedet, men fryktelig langt da.. hvor på korfu var du??

Jeg vann en to-ukers tur til Island og Færøyene med båt! Var en utrolig flott opplevelse! Kjørte rundt på Island i en uke, opplevde kjempe mye! Båten var veldig fin, helt ny![:)] Frister å gjøre det igjen! Men tror det er en ganske dyr tur.. Verdien på reisen jeg vann var 30 000![:D] Hotell og måltid og hele pakka!![;)]
Men må innrømme at jeg drømmer meg bort til litt varmere strøk også![;)] Sist jeg var i syden var samboeren min og jeg på Kreta (Katos Stalos). Virket som en koselig og barnevennlig plass, så kanskje vi reiser dit om noen år når den lille tutta vår er født og er blitt stor nok til å være med![8D]

Åh elsker å reise..

Har vært i Tyrkia,Tunisia, Gran Canaria, Lanzarote flere ganger, Tenerife to ganger, Egypt.. Av sånne typiske feriesteder da..
Ellers ha jeg vært i Finland,Tyskland, England, Danmark og Sverige..

Har veldig lyst til San Fransisco jeg da

Skal jeg anbefale et typisk "syden" sted, må det bli Lanzarote! Utrolig fint og koselig der!

ORIGINAL: stineliten

jeg er ikke spesielt bereist da, men drømmer meg bort ved tanken... vært i praha for mange år siden, der var det veldig fint. vært to ganger i hellas, på korfu og zakynthos.. thailand er vel drømmestedet, men fryktelig langt da.. hvor på korfu var du??

Vi bodde i Gouvia begge gangene, også leide vi scooter å kjørte rundt.... Pleide å dra over til Pelekas beach, der var det himmelsk[:)]
Hvor var du da?

Jeg vil annbefale dere og ta turen opp til svalbard. både med og uten barn.
der er bare helt fantastisk flott. lett å komme i kontakt med mennesker, og der er veldig sosialt.
mange aktiviteter man kan være med på og.

Spania( madrid og barcelona ) vil jeg også annbefale. Tyskland ( hamburg )..
Danmark er et kjempeflott lite land.. masse morsomt for barna.
Paris er ikke så ille det heller.
Ibiza for den festglade, men er ikke noen plass for barn. der er veldig mange flotte plasser, og mye fint å se.

Jeg har utrolig lyst til å reise på safarie til Afrika.
det kan jeg tenke meg må være en skikkelig stor opplevelse.
har også lyst til å reise til Island, Dubai, og Egypt.
sikker mange andre setder også, men kommer ikke på dem nå.

hehe var i gouvia jeg og... på kalypso hotell

ORIGINAL: stineliten

hehe var i gouvia jeg og... på kalypso hotell

[:D]hehe..likte du deg der? Lå på paradise hotel vi...

Mange år siden du var der eller? Vi var der våren 2003 og 2004

likte meg ganske godt ja, men tror ikke jeg reiser tilbake dit. jeg var der i 2001, begynner å bli en stund siden... var ikke på noen utflukter eller noe så jeg følte at jeg ikke fikk sett så mye som jeg kanskje kunne ønsket.. leide moped da, det var gøy.. dro å badet i de kjærlighetskanalene og badeland.. litt redd for vannsklier da, men det var gøy..

ORIGINAL: Tvilling74

Her i huset drømmes det om tahiti fortiden.. Godt det er gratis å drømme [:)]

Har vært mange plasser jeg.. Men mest sånne typiske syden steder..
Spania: Malaga og Mallorca
Bulgaria
Hellas: Kos, Kypros, Kalymnos
Tyrkia: Bodrum

Å så har jeg vært på Mauritsius..

Glemte å ta med Lanzarote, Tyskland, London, Danmark og Sverige..

Mitt drømmereise sted er Australia! Har bodd der i 2 år, og synes det er et helt fantastisk land! Fikk absolutt ikke sett nok, selv om jeg fikk reist masse rundt om i landet! Så dit vil jeg tilbake til! Og samboer'n har lyst til å bo der et år eller to, så vi får se! Har så utrolig mye forskjellig natur og så langt unna sånn natur vi er vant til i Norge! Og folket er så hyggelige!
*drømme*
Ellers er New Zealand et toppers sted! Et sted man må ha med seg dersom man skal til Australia! Her er det en mix av norsk natur, australske temperaturer og islandsk geysir og røyk/lukt!
En del storbyferier som London, Paris, Kjøbenhavn, Amsterdam, New York, Washington, Hong Kong og Stockholm. Og syden ferier som Kreta, Kypros, Spania, Tenerife og Gran Canaria!
Veldig glad i å reise!! Har lyst til å få med meg Island, og sør-afrika!

Back
Topp