Drømmefanger!

• Trådstarter Trådstarter *Becca*
  • Opprettet Opprettet
B

*Becca*

Guest
Hei!

Du, jeg lurte på en ting.. Du har jo OTH vogna, hvordan synes du den var å trille på stranden og slikt i syden?[:)]

Godt å høre at den er like god overalt[:)]
Har nemlig kjøpt meg en slik en, og lurer på å ta den med nedover til syden[:D]

Så kjedelig at du ikke fikk vært så mye på stranda da, satser på vi får brunet oss litt når vi reiser[;)]

ORIGINAL: Drømmefanger

En annen ting... Jeg tok ikke med tøybleiene il syden, og bleiene der var SVINDYRE. 47€ for en pakke!!! (bortimot 5-7 kroner for èn bleie... varierte hvor mange som var i en pakke.. alt fra 50-100 stk) Det er ogs¨å dårlig passform på de! [:'(]
Bleier veier jo ingenting så dersom dere har mulighet anbefaler jeg dere å ta med bleier fra Norge. Jeg hadde med en pakke fra Norge, men de 5 siste dagene ble det tomt, så måtte kjøpe der nede)

Ja bleier er sinnsykt dyrt der nede! Blir nok å ta med to pakker nedover ja.[:)]
Det UV-trekket til vogna, hvor har du kjøpt det? Har hørt rundt på butikkene her i området og alle er utsolgt, og aner ikke når de får det inn igjen.  Vet ikke om det er noen nettbutikker som selger utstyr til OTH?

ORIGINAL: Drømmefanger

ORIGINAL: mammatilsnuppa

Godt å høre at den er like god overalt[:)]
Har nemlig kjøpt meg en slik en, og lurer på å ta den med nedover til syden[:D]

Så kjedelig at du ikke fikk vært så mye på stranda da, satser på vi får brunet oss litt når vi reiser[;)]

Har som sagt ikke kjørt på stranda med den, men overalt ellers..:p

Nå er jo deres jente eldre enn det Sverre var da vi var i syden, så tåler nok litt mer nå. Jeg kunne ikke smøre Sverre med solfaktor da jeg ikke fant en som man kunne bruke på babyer der nede (glemte min i Norge) og de uv-draktene kan man ikke stole på. Så tok ingen sjanser og koste oss heller i skyggene siden han ble solbrent den ene dagen vi var på stranda.. (selv om han lå under parasoll, i uv-drakt og lue)

Er forresten uhellet ute og jenta deres blir solbrent er det beste som er yoghurt naturelle.. Det er svalende + at den hjelper den sarte huden til å heales fortere og bedre! :)

God tur!

UV-nettet som jeg har på vogna er forresten supert, både mot sol og innsekter! Men kjenn OFTE inni nettet, med tanke på varme og sånt.. (det blir jo egentlig svalere inni vogna med nettet på pga skyggen, men dog... Man kan aldri være for sikker)

Takk for tips[:D] Vi gleder oss masse til å reise, skal nok bli knall!

Back
Topp