FrkVims
Betatt av forumet
Da jeg skulle ha nr1 måtte jeg igangsettes, jm anbefalte sterkt epidural, noe jeg motvillig takket ja til - den hadde bare halvsidig effekt å anistisilegen prøvde å rette det opp to ganger uten hell. Dermed satt alt av smerter kun på høyre hofte, med rier som ikke gav seg (altså jeg fikk ikke pauser) måtte til slutt reguleres med drypp å da fikk jeg heldigvis pusterom igjen. Det var en lang og fæl fødsel så jeg tenker at alt som er bedre enn den vil være en drømmefødsel for meg.
Håper å ha muligheten til å være oppe å gå i prekestol så lenge som mulig, da jeg måtte ligge nesten urørlig i senga pga ledninger å sjiiit.
Lite smertestillende, litt mer kontroll til å kunne takle riene slik det passer meg og en noe kortere fødsel hadde vært fantastisk. ^^
Håper å ha muligheten til å være oppe å gå i prekestol så lenge som mulig, da jeg måtte ligge nesten urørlig i senga pga ledninger å sjiiit.
Lite smertestillende, litt mer kontroll til å kunne takle riene slik det passer meg og en noe kortere fødsel hadde vært fantastisk. ^^