Drømmefødsel

Pivi

Elsker forumet
Har ikke tenkt så mye på fødsel før nå.. Har begynt å grue meg en smule, mest spent kanskje.. MEN i natt hadde jeg en helt fantastisk drøm; Drømte at jeg kom på sykehuset etter at vannet hadde gått, og hadde nesten full åpning uten å ha hatt vonde rier! Dessuten var fødselen over etter tre press, og ut kom en helt nydelig, velskapt gutt!!
Kanskje jeg er sanndrømt!!![;)][;)]

Vi får håpe du er sanndrømt Pivi!![;)] Det der MÅ jo virkelig være drømmefødsel!![:D] 
Jeg har ikke begynt å grue meg enda, men det er vel fordi jeg ikke vet hva jeg går til[8|]

nesten som å høre min fødsel,men jeg gruer meg denne gangen faktisk, selv om jeg hadde en kjempe fin fødsel forige gang,vet ikke helt hvorfor. tror kanskje min kommer til å bli værre denne gangen siden den var så fin forigge gang?[8D][;)]

Åå...for en herlig drøm, den trenger jeg og å ha...for jeg er full av angst ang fødsel for tiden...[&:]
Håper du er sanndrømt da, hihi....hadde vært noe det [:D]

det var en fin drøm ja! det skulle jeg ønske skjedde nå....jeg er mere redd denne gangen, for nå vet jeg hva jeg skal igjennom..[:@]..håper det går lettere nå, de sier jo det m andremann...at den første liksom laga stien den neste skal gå på...hehe... mener ikke å skremme noen, men min første kunne gått bedre syns jeg...hadde press-rier i over en time...grøsssss[:'(] men det er  nå meg da! vi får sikkert drømmefødsler alle mann!!! håper på det... think positive!![:D][:D]

ORIGINAL: majea

Vi får håpe du er sanndrømt Pivi!![;)] Det der MÅ jo virkelig være drømmefødsel!![:D] 
Jeg har ikke begynt å grue meg enda, men det er vel fordi jeg ikke vet hva jeg går til[8|]

Signerer!![:D]

Naive Tine, gleder meg til fødselen jeg...!!! [8D]

Gleder meg jeg også faktisk! Sikkert fordi jeg ikke aner hva som skal skje egentlig hihi! Men av og til er det kanskje greit å leve i uvisse[;)]

Det hørtes ut som en flott drøm ! Om du er sanndrømt eller ikke spiller kanskje ikke en rolle ,for den har jo bidratt med en positiv innstilling til fødselen..Og med den rette innstillingen går jo alle ting bra ![:D]

ORIGINAL: Tussi75

Det hørtes ut som en flott drøm ! Om du er sanndrømt eller ikke spiller kanskje ikke en rolle ,for den har jo bidratt med en positiv innstilling til fødselen..Og med den rette innstillingen går jo alle ting bra ![:D]

maja signerer[:D][:)][:D]

ORIGINAL: Pivi

Gleder meg jeg også faktisk! Sikkert fordi jeg ikke aner hva som skal skje egentlig hihi! Men av og til er det kanskje greit å leve i uvisse[;)]

Absolutt!!![:D]

Back
Topp