Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sist svangerskap så drømte jeg natt til OUL at både jeg og en kollega av meg (som hadde OUL samme dag som meg) ventet jenter, og det stemte fårr oss beggeDrømte inatt at jeg var på ul og fikk vite at jeg ventet en liten Gutt en uke til oul nå noen av dere som har fått vite kjønn som hadde drømt d i forkant og det stemte?
Lykke tilDrømte inatt at jeg var på ul og fikk vite at jeg ventet en liten Gutt en uke til oul nå noen av dere som har fått vite kjønn som hadde drømt d i forkant og det stemte?
Drømmer hele tiden om att det er tre inni derDrømte jeg fikk gutt denne gangen meeen er en liten jente som spreller i magehuset![]()
Hehe har drømt att e både har fått tvillinger og trillinger xDDrømmer hele tiden om att det er tre inni derhuff!
Her blir det jo tvillinger, så hakket "værre" er trillingerHehe har drømt att e både har fått tvillinger og trillinger xD
Tvillinger er jo kos daHer blir det jo tvillinger, så hakket "værre" er trillingerhehe
Hehe.. Drømte hele ultralyden igjen, bare att d klm tre... HuhuTvillinger er jo kos daog sikkert trillinger for den saks skyld
men husker eg var så fortvilt i drømmen før da har vi fådd beskjed om 1 onge å så kom det 3 fekk ikke plass til alle i biln på tur hjem fra sykehuset en gang