Drömmer...

Jeg å! Har drømt så mye rart i natt at jeg forstår ingenting når jeg våkner ;)

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app

Hehe! Bra att det inte bara är mig ;) Har köpt mig en liten notatblock så jag kan skriva ned vad jag drömt :D blir säkert kul att läsa sen :)

Jeg drømmer veldig mye! I natt har jeg hatt skikkelig mareritt :-/ Drømte at jenta mi på 4 år drukna. Vi måtte lete etter henne i vannet, og etterpå måtte jeg prøve å få liv i henne samtidig som jeg ringte etter hjelp! Greide heldigvis å redde henne før jeg våkna, men kjenner at drømmen sitter veldig i ennå :-(

Sent from my iPhone using BV Forum

Drømmer masse rart hver eneste natt, helt merkelig.

Sent from my iPad using BV Forum

Jeg drømmer veldig mye! I natt har jeg hatt skikkelig mareritt :-/ Drømte at jenta mi på 4 år drukna. Vi måtte lete etter henne i vannet, og etterpå måtte jeg prøve å få liv i henne samtidig som jeg ringte etter hjelp! Greide heldigvis å redde henne før jeg våkna, men kjenner at drømmen sitter veldig i ennå :-(

Åh huff :( det var en otrolig kjip drøm :( kan tänka mig att det var skönt att vakna efter den då! :)

Drømmer veldig mye rart. Har gjort det siden en uke etter EL.

❤️ lille ❤️ 24/3-15 ❤️

Ja.. har drømt mye rart hele tida etter at jeg ble gravid.. har mest vært mareritt, kan ikke huske jeg har hatt noen fine drømmer. .

Drømmer også mye. Det som er rart med drømmene mine nå er at når jeg våkner så er jeg usikker på om det var drøm eller virkeligheten. :P

Drømmer veldig mye. Alt fra mareritt til gode drømmer, utroskap til fødsel. Litt utforderende innimellom. Dagen kan fort bli påvirket, siden følelsene sitter igjen når jeg våkner :(:p

Her drømmer det og mye. I starten var det en god del mareritt. Nå i natt som var har jeg minglet med kjendiser. Først var jeg kjæreste med Vegard Ylvisåker, og vi skulle ha felles barn. Etterpå kom jeg hjem til pappa på besøk, og der var sofaen full av diverse kjendiser som spiste vafler. Haha, mye rart man skal drømme.

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Hehe! Bra att det inte bara är mig ;) Har köpt mig en liten notatblock så jag kan skriva ned vad jag drömt :D blir säkert kul att läsa sen :)
Haha, jeg drømmer så mye rart at jeg heller vil glemme enn å huske! Noen drømmer er virkelig merkelige, mens andre er bare slitsomme :p

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Skulle bare legge meg og hvile for et par timers tid siden, og med en gang jeg lukket øynene begynte jeg å drømme. Blir så sliten av dette!

Back
Topp