Dovner bort i hender og føtter

Nordaførr

Forelsket i forumet
Vårspirene 2021
Jeg våkner flere ganger om nettene av at både føtter og armer har dovnet bort. Det går over når jeg får rørt på meg litt. To ganger har jeg til og med dovnet bort i halve ansiktet, da jeg har ligget med hånden under ansiktet. Skikkelig ekkelt å være bortdovnet i leppe og kinn.
Flere som opplever det samme?
 
Jeg våkner flere ganger om nettene av at både føtter og armer har dovnet bort. Det går over når jeg får rørt på meg litt. To ganger har jeg til og med dovnet bort i halve ansiktet, da jeg har ligget med hånden under ansiktet. Skikkelig ekkelt å være bortdovnet i leppe og kinn.
Flere som opplever det samme?

Ikke akkurat det samme, men jeg merker at spesielt armene dovner bort fortere nå som jeg er gravid. Jeg tror det har en logisk forklaring da vi pumper mer blod rundt om i kroppen?
 
Jeg våkner flere ganger om nettene av at både føtter og armer har dovnet bort. Det går over når jeg får rørt på meg litt. To ganger har jeg til og med dovnet bort i halve ansiktet, da jeg har ligget med hånden under ansiktet. Skikkelig ekkelt å være bortdovnet i leppe og kinn.
Flere som opplever det samme?
 

Vedlegg

  • Screenshot_20201229-234059_Preggers.jpg
    Screenshot_20201229-234059_Preggers.jpg
    41,9 KB · Visninger: 28
Dovner veldig fort bort nå ja, mest armer og bein.

Satt bl.a på do i går, hele venstrebeinet ble heeelt dovent. Også plutselig beveget mageboern seg veldig, også forsvant dovenheten i beinet. Så ho ligger å trykker på litt av hvert og :hilarious:
 
Back
Topp