Doturer

Aiko

Glad i forumet
Julibarna 2019
Noen andre som må mye tisse?

Evt føler at de aldri før tømt blæra?

Spesielt op kvelden føler jeg at det alltid er noe igjen og jeg må gå på do opp mot 5-6 ganger for å få vekk den følelsen av å måtte tisse

Spesielt op kvelden føler jeg at det alltid er noe igjen og jeg må gå på do opp mot 5-6 ganger for å få vekk den følelsen av å måtte tisse
I går var den følelsen veldig ofte til stede, heldigvis ikke vært noe problem i natt

Jepp, jeg!! :wideyed:

Skal på kontroll i dag, så måtte ta urinprøve. Ville derfor ta en dusj før jeg tisset i dag tidlig, det var en utfordring. :)

Samme her. Helee tiden. Om morgenen føler jeg at jeg får ingenting ut, går 3-4 ganger før jeg kommer meg ut døra

Jeg er tissetrengt igjen i det sekundet jeg reiser meg fra toalettet :wacky:

Er ikke veldig plaget med det... Men om jeg skal en plass så går jeg på do to-tre ganger for det kommer så plutselig...:laughing002

Jeg var veldig tissetrengt de 12 førte ukene, så roet det seg. Nå, fra uke 15-16 har det plutselig tatt seg opp igjen..... Men kommer ikke alltid så mye, selv om det føles ut som om det haster med å komme seg på do :wacky:

Jeg har ikke vært plaget mye med det, men de siste to ukene har jeg måttet løpe mye på do. Nettene sover jeg dog glatt gjennom.:joyful:

Ikke plaget med at jeg må tisse ofte, har alltid hatt "sykepleier-blære", gravid eller ikke. Men nå, når jeg først må tisse, så føles det ut som at det kommer minst 1liter hver gang :wideyed:

Samme problem her.. blir sittende på do i ca 20 min før jeg legger meg for føler jeg aldri blir helt ferdig.. skal sies at jeg slet med det etter graviditeten forrige gang også, men langt i fra like mye som nå. I dag har jeg sikkert vært på do 15 ganger men bare drukket en liter med vann :-p

Ja jeg blir sprø!

Nettopp ferdig med Ab kur for uvi nå i helga. Så redd det kan blusde opp igjen.

Legevakta har ikke klart å sende dyrkning virker det som. Så får dra til legen på torsdag og levere en urinprøve for sjekk.

Jeg har hatt trøbbel med blæra etter førstemann pga urinretensjon etter fødsel. Så var mye problemer en lang stund. Merker at tålmodigheten min for blæreproblemer er liten :p

Ikke plaget med at jeg må tisse ofte, har alltid hatt "sykepleier-blære", gravid eller ikke. Men nå, når jeg først må tisse, så føles det ut som at det kommer minst 1liter hver gang :wideyed:
Samme her. Tror det er den sykepleierblæren dom gjør det. Er så vant å gå lenge mello dobesøkende

Jepp.. Går ofte på do og føler det kommer lite ut. Fikk se i dag at mini lå og sparket mot urinblæren min, så kanskje det er hun som har skylden? :meh:
Det går ofte bare en halvtime-time mellom noen av gangene jeg føler at jeg må på do, og da har jeg kanskje ikke drukket noe spesielt mye heller.

Jada.. Oppe om natta og tisser, aldri skjedd før :p
Skal og sies at jeg våkner om natta og er tørst, så nettene er ikke som de engang var..

Det går mye i "ææææ full blære må løpe på do", og så kommer det ut sånn 2-3 ml.
Gjenta om en halvtime :rolleyes:

Må alltid tisse.. alltid :shifty: har ikke urinveisinfeksjon, bare føler alltid blæra er full når jeg må tidde heletiden.. begynner vel å bli litt mindre plass til urinblæra + hormonene tenker jeg. 20+2

Back
Topp