Dott or not?

Takk for både opplysende og morsomme svar i denne tråden!
Jeg har nå kjøpt inn Serla toalettpapir og stusset ned lengden på dotten til kanskje 5-10 mm:joyful:
Synes det hjelper!:D
 
Takk for både opplysende og morsomme svar i denne tråden!
Jeg har nå kjøpt inn Serla toalettpapir og stusset ned lengden på dotten til kanskje 5-10 mm:joyful:
Synes det hjelper!:D
Serla er billigst på Rusta! 18pack til 89.90 (64.90 når de har tilbud), er myyye dyrere i vanlig butikk.

vi bruker bare Serla, synes det er drøyest.

Kjører trimmet dott til vanlig, og nå (fra uke 33) blir det nok full dott/litt trim om jeg får til. Har ikke veldig dottete dott da, håra krøller seg nesten ikke, og det er ikke så mye av de (sorry detaljert info). Har alltid hatt litt rar dott, hehe.
 
Serla er billigst på Rusta! 18pack til 89.90 (64.90 når de har tilbud), er myyye dyrere i vanlig butikk.

vi bruker bare Serla, synes det er drøyest.

Kjører trimmet dott til vanlig, og nå (fra uke 33) blir det nok full dott/litt trim om jeg får til. Har ikke veldig dottete dott da, håra krøller seg nesten ikke, og det er ikke så mye av de (sorry detaljert info). Har alltid hatt litt rar dott, hehe.

Hehe! Er jo nesten litt morsomt å snakke om dotten nå:hilarious: Min er faktisk også ganske slett i pelsen, bortsett fra når jeg er nydusjet!:wacky:

Takk for tips om billig Serla på Jula:D
 
Anbefaler hårklipper (epilatoren min har et eget hode til klipping), kort og renslig men null sår og stikking.
Det rutete papiret på Rema er forøvrig også ganske røytefritt, for de som ikke bor i nærheten av en Rusta :)
 
Back
Topp