Dott i øret

Escuro

Forumet er livet
Flere som er plaget med det? Har tilbakevendende dott i høyre øre, og den vil ikke vekk. Plager meg i mange timer i strekk, og når jeg forsøker holde meg for nesen og blåse ut, så føles det som hele trommehinnen blir blåst opp som en ballong, og det er ubehagelig og iblant vondt. En venninne snakket om ei som hadde det likedan, og det utviklet seg til en heavy ørebetennelse. Så lurer på om jeg skal gå til legen, eller om det går over etterhvert? Har hatt det slik i 3-4 uker nå. Er kun på høyre øre.

JAAAAAAAAAAA!

Jeg har også dott i det ene øret - plager meg skikkelig!!!
Har hatt det hvertfall i 2 mnd nå og noenganger holder jeg på å bli sprøø.. holdte på å "stikke hull i tromhinna" med en q-tips for litt siden men hjalp ikke.. Noen ganger "trommer den" med når jeg går.. og merker den mest når jeg snur meg fort, eller legger meg ned.. Plagsomt altså!!!

Jeg merker den tilogmed når jeg puster. Hører at det dirrer i hele hodet mitt. Og når jeg snakker... Djeeeez! Det er forferdelig!

uff da, du burde nok gå til legen når den er SÅ plagsom.. ørebetennelse er jo heller ikke noe særlig:s

Må jo le litt da, er da noen RARE ting som skjer med oss gravide som vi må holde ut med for å få våre prinser og prinsesser[8D]

Lykke til *si i fra hvordan det går da*

Jeg har lenge slått meg til ro med at det sikkert bare skyldes at vi har sånn omtrent 60% mer blod i kroppen nå (om jeg husker riktig), og at det kan påvirke trykket i øret. Men det er rimelig plagsomt, så sikkert best å ta en tlf til legen og sjekke... [:)]

Er nok lurt å sjekke ja!
Jeg bør sikkert gjøre det jeg også - før ferie og FLYTUR om 4 uker kom jeg på nå!!
så jeg ikke sprenges der oppe i lufta[&:]

Back
Topp