Dotrening?

Oi! Så flink hun er! [:)]
Jeg har ikke tenk tanken engang enda jeg, trodde det var altfor tidlig.
Vi fikk ei potte som synger til jul, men pakket den vekk foreløpig jeg.
Søstra mi har tvillinger på 2 og de har ikke sitti på potte eller do før nå tror jeg (fikk potte til jul de og)
Men vet jeg selv elsket å sitte på potta mi og gre meg da jeg var 8-9 måneder, så dette skal vi prøve ut [:)]

Bare innom å sniker litt [:D] Angående dotrening, så er det 6 uker siden vi skiftet siste bæsjbleie [:D] Så er absolutt ikke for tidlig å begynne [:)]

Så morsomt [:D] jeg ler når jeg tenker på en søt liten baby som sitter på do, hehe [:)] Kanskje ikke så dumt å begynne tidlig[;)]

Ja, vi bruker dosete så hu ikke detter nedi, pluss at jeg tviholder, hehe...

Vet du hva! Lillesøster bæsjer nesten bare på do! Så hun er mye bedre enn storebror som ikke vil det enda. [:D] Begynte litt tilfeldig da hun var 6 mnd. Hun tar så lang tid å trykke før det kommer noe så jeg hadde jo tatt av bleia fordi jeg trodde det allerede var noe der. Og plutselig kom det så da måtte jeg nesten bare sette henne på do siden jeg ikke hadde bleie eller papir under. Å så fornøyd hun var. Det virket som om det var mye bedre for henne å trykke når hun satt der. Hun blir skikkelig utilfreds før hun må bæsje og sutrer helt til jeg tar av bleia og setter henne på do. Da smiler og ler hun inni mellom pressing! [:D] Hun ser så søt ut med den lille rompa si på do! [:D] Det er jo mye deiligere for både henne og meg så vi fortsetter med dette og ser hvordan det går fremover. Blir nesten et lite eksperiment! Spennende å se om hun kommer til å slutte med bleie tidligere enn storebror.

Jeg må si jeg blir imponert!![:D] Hadde ikke tenkt tanken en gang selv. Får nesten lyst å prøve det ut[:)]

Ble veldig raskt en kveldsrutine her, så vi har begynt om morgenen også. Hu koser seg på do, titter litt rundt og skravler litt. Skjønner nok lite av det, men da er hu hvertfall vant til å sitte på do.

Så flink [:D][:D]
Nei jeg venter til dei er klar for det selv for da gikk det 2 mnd så var han tørr hele dagen, har ikke tisset seg ut 1 gang etter det...[;)][;)] han er 3 nå[;)][;)] og vert tørr i 8mnd[:D][:D]

Back
Topp