Dotrening?

Kleo

Glad i forumet
Har dere begynt med det? Mamma har mast om at jeg må begynne med pottetrening på snuppa for det gjorde hu med meg da jeg var liten. Tenkte at ja ja, hvorfor ikke?! Skaffet meg en doring og har latt snuppa sitte på do litt hver kveld som en del av kveldsrutinen. I dag kom bæsjen på do, haha...[:D]

Næææ!!? Så fliiink[:D][:D] Hihihi. Dotrening har jeg ikke tenkt på i det hele tatt jeg. Men kanskje ikke så dumt å begynne tidlig?[:)]

Var nok bare flaks at det kom noe akkurat da, men gøy allikevel.

Haha, morsomt ja. Her kom bæsjen på stellebordet idag.. [8|]

Snuppa her kan ikke sitte enda, så jeg tipper jeg venter med det til hun mestrer sittingen ordentlig [:)]

Så flink en bebis du har da [:D][:D]

Så artig[:)] Flink jente. Vi har ikke begynt med dotrening enda. Men kommer til å starte om ikke så alt for lenge med å la han sitte litt på doen. Slik at han bli vandt med den. Er jo en del barn som er redd doen, når man skal starte med dotrening. Og det tar derfor unødvenig lang tid før man slutter med bleie. Vi lot storebror sitte på doen litt nå og da fra han var rundt 1år. Og det gikk kjempe fint da han først skulle slutte med bleie.

Snuppa her sitter litt alene, men må holdes hele tida på doen for der klarer hun ikke å sitte ennå. Er ikke helt stø når hun sitter til vanlig.

Vi kommer til å begynne etterhvert, når han kan sitte skikkelig, tenkte åkjøpe inn en potte [:)]

Søster`n og de lot Teo sotte på potte hver morgen fra han var 9 mnd. Fra han var 1 år har han KUN bæsjet på potta...
Såååå deilig [:)]

FLINKE jenta deres Kleo [:)]

nja, han har en potte han får site litt på innimellom men er ikke krise hvis han ikke sitter der når han går på do :P

men han syns det er kjekt da:P når han tisser så synger potta.. det er kuuult :P

Ikke noe dotrening her. Har ikke tenkt så langt engang. Så flink jente du har. [:D] Oliver klarte å tisse på katta i dag da. Imponerende det og. [8D]

Eg og har tenkt på det......MEN....mini basjer alltid (80% av tiden) mens han spiser grøt og middag så då er det liksom gjort.....:p

ORIGINAL: Strimmelpinne

Ikke noe dotrening her. Har ikke tenkt så langt engang. Så flink jente du har. [:D] Oliver klarte å tisse på katta i dag da. Imponerende det og. [8D]

ORIGINAL: TITTIN72

Tror ikke Pus kommer til å sove på badegulvet igjen med det første. [8D]

Tisse på katta er nok en litt større bragd ja...

GO Oliver!

hahahahaha... Fantastisk[:)]

Så morsomt da Kleo, kjempeflink jente da[:)]
Her fikk vi potte til jul, så vi begynner vel å øve på å sitte på den så snart hun sitter ordentlig.

Droppet hele potta og gikk rett på doen vi for å slippe å måtte tømme potta osv. Snuppa her sitter ikke ordentlig og må holdes på doen i kortere perioder.

Så flink!!![:D]

For å være ærlig så har jeg ikke engang tenkt tanken.. Tenkte man gjør det når de er over året, MEN det høres jo veldig smart ut å starte i nærmere fremtid.. Har dere sånn barnesete over da?:)

Back
Topp