Dotrening

squakky

Elsker forumet
Noen som allerede har begynt? Med potter og ringer og kvakk-kvakk doer [8D]
Jeg prøvde å sette mini på do en gang.. For han begynt å baise når jeg akkurat hadde tatt av bleia. Men han fikk full panikk!

ikke begynt enda nei, syns det er litt tidlig[:-] storesøster slutta helt med bleia da ho var 2.5. Så stresser ikke med det enda...[:D] 

Setter han på do innimellom ( på ring). Og han har bæsja også der :) Første gang han gjorde det var han ikke gammel... [:D]
Han fikk også kvakk-kvakk do av bestemoren sin til jul [:D]

Men stort sett gjør han sitt i bleia da.. [:)]

Har ei venninde som satt gutten sin på do innimellom fra han var ganske liten av, slik han skulle bli vandt til det. Og han var bleiefri når han var 1,5 år! Har ikke det som mål da, men det høres jo ganske deilig ut [8D]

Jeg begynte på potte når jeg var 8 mnd gammel sa mamma.. Men Lucas får enda vente litt![:)]

Vi bruker potta litt. Men kan ikke si vi trener på det. Er noen ganger innimellom ved kveldstell at hun sitter der og leser i boka. Hun har tisset og bajset både på do og potte. Hun har vært litt hard i magen, og da hjelper det faktisk å sitte der[:)]

setter han der innimellom ja :) og han synes det er heeelt greit så jeg ser ikke vitsen med å vente heller :P bare deilig å ha bleiefri unge tidlig da[8D]
men som hs sa til meg så er norge en av landene i verden som er senest ute med å ha bleiefri unger og det er ikke noe forskjell på f.eks norske og kinesiske barn, så det er fullt mulig å slutte med bleie myyye tidligere enn det barna i Norge gjør[:)]
(men jeg sier ikke att det ikke kan skje att A bruker bleier når han er 2,5 år[;)])

ORIGINAL: Trone

Nope, syntes det er altfor tidlig.

vi bruker potta ved bleieskift :) hun er kjempe flink. tålmodig ;D og hun har tissa på potta flere ganger[:)]

Neie, jeg orker ikke å stresse med det. Syns det er for tidlig.

Back
Topp