Dotrening *trener tips*

Zera

Forumet er livet
jenta mi på 21mnder har funnet ut at å sitte på do er kjempe spennende..
Så vi har gjort det fast hver kveld nå at hu skal sitte på.. Hu har tisset et par ganger og bæsjet 1 gang..

Men nå de siste par gangene så sitter hu i 30 sekund, så skal hu av.. Får ikke gjort noe på de 30 sekundene da... hehe

Så trenger tips på hva vi kan gjøre slik at hu sitter litt lenger og kansje gjør noe..[:)] Vil jo at hu skal ville det selv og synest det morro eller hva jeg skal si [:)]

ingen?

Det jeg gjorde da var at jeg satte meg litt på huk forran henne og holdt rundt henne, klemte kosa liksom.
eller så tok jeg tak i do ringen hennes å dytta den litt frem og tilbake og brumma (lata som vi kjørte bil)

eller så klappa vi og sang høyt , haha fant på masse for å adlede. var bare litt i starten jenta mi kunne finne på å av.
kunne sitte oppimot 20 min på do i starten, der hun bare satt og kosa seg og skravla, bladde i bok og bæsja og tissa[8D]

gi hun en dorull, leke, eller noe annet spennende hun ikke vanligvis bruker å leke med, det hjelper også litt.

Jeg pleide å sitte foran henne på gulvet og synge bevegelsessanger med stor innlevelse. Og når det kom noe i do hadde vi en egen hurra sang for det. Tror vi hadde det like gøy begge to[:D]

Back
Topp