Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg brukte 125IE puregon, startet 7 januar og uttak ble 13ble gravid, men endte i MA, skal ha fryseforsøk nå i april
![]()
Er ikke puregon og gonal-f nesten det samme? Det var i hvertfall det legen min sa... Så jeg svarer likevel jeg
Fikk på 125ie gonal-f. Tror jeg hadde 8 doser med dette samt 1 dage med 75ie gonal-f den siste dagen.
De endret dosen den siste dagen fordi de ble redde for overstimulering. Heldigvis berget jeg akkurat og fikk sette inn egg
Jo, det er visst nesten det samme. Så kjempefint å høre fra noen som har brukt det også, takk.
Så bra de fikk reddet forsøket, ser jo at du har testet positivtGratulerer så mye! Vet du om du hadde mange eller få egg i utgangspunktet? Hvilken dag satte du EL-sprøyten?
Har 5 på frysTakk for svar. Det gikk jo veldig fort da. Håper eggene mine utvikler seg like fint.
Så leit med MA daLeser om mange her som opplever det dessverre. Har du mange på frys?
Jeg går på puregon nå, har langt regime fordi de ville kontrollere når uttak skulle skje, spesielt ifbm påske og slikt. Skal inn til UL i slutten av neste uke, så regner med jeg har uttak kanskje i begynnelsen av uke 16 vil jeg tro? 9 dager med Puregon før UL, og jeg tar 150IE hver dag.
Vet ikke hvor mange egg jeg hadde i utgangspunktet men mye tyder på at jeg har hatt dårlige eggløsninger. Endte på 15 egg ut etter hormonenez
Jeg satte el sprøyte på dag 10.. Uttak dag 12.. Hvis jeg tenker rett .. Har ikke notatene mine her
Takk for gratulasjoner
Har 5 på frysselvfølgelig trist m MA, men allikevel må en bare tenke at det var noe som ikke var i orden, og det er bedre d skjer såpass tidlig
har en fryseprins fra før, så satser på nestemann er ett av de fem så slipper jeg ta ut igjen
du får nok fine egg skal du se, gode prognoser siden du får så lav dose
![]()
Jeg skal begynne på Puregon på onsdag. Skal ta 225 i 10 dager. Men skal på Ul på dag 8. Så får se hvordan dette går. Første gangen på langt regime.
Nei aldri tatt ut egg før. Bare hatt kort regime og inseminajon. Så er veldig spent nåDet blir spennende detHar du fått ut mange egg før?
Er det normalt å ha uttak rett etter UL? Skal til UL på torsdag, men trodde ikke de jobbet i helger? Og tusen takk!Da vil jeg tro du får uttak i begynnelsen av uke 16 ja. Kanskje til og med i slutten av neste uke? Hvis eggene er store på UL. Noen bruker jo puregon i færre enn 7 dager og såLykke til med uttak.
Er det normalt å ha uttak rett etter UL? Skal til UL på torsdag, men trodde ikke de jobbet i helger? Og tusen takk!![]()
Takk, da blir det vel i uke 16 tenker jeg, kjenner at jeg grugleder meg litt, leser bare om hvor innmari vondt det er, og så har jeg så sinnsykt angst for nåler..De private jobber vel i helgen, men offentlige jobber kun på hverdager. Man skal ha beskjed om uttak 2 dager før. Eggløsningssprøyte skal bl.a settes. Den settes 2 dager før uttak.
(Er kjempestolt over at jeg faktisk har klart å sette Puregonen selv!
) Men på samme måte føles det nok ganske bra å komme så langt i prosessen, for ikke å snakke om å slutte på Synarela!Takk, da blir det vel i uke 16 tenker jeg, kjenner at jeg grugleder meg litt, leser bare om hvor innmari vondt det er, og så har jeg så sinnsykt angst for nåler..(Er kjempestolt over at jeg faktisk har klart å sette Puregonen selv!
) Men på samme måte føles det nok ganske bra å komme så langt i prosessen, for ikke å snakke om å slutte på Synarela!