doro babycall

Midt Norge

Elsker forumet

noen som har denne ? er den bra? det er sån med lyd ja?(så du hører barnet) har sett at det er ikke alle som har det derfor spørr jeg

ORIGINAL: Midt Norge

noen som har denne ? er den bra? det er sån med lyd ja?(så du hører barnet) har sett at det er ikke alle som har det derfor spørr jeg

Vi har den -. det er ikke no problem at senderen bare kan stå i kontakten, for du kan også bruke en av foreldreenhetene som sender[;)][:D]

Kjempefornøyd[:D]

er den enkel å bruke da el? er det fordel med en ekstra sån dings el tenger man ikke det?

da dytter vi litt...

ORIGINAL: Midt Norge

er den enkel å bruke da el? er det fordel med en ekstra sån dings el tenger man ikke det?

Vi har hatt stor glede av at vi hadde "to sånne dingser" (to foreldreenheter, sånn som på bildet i første innlegg)  Greit å ha når man skal på besøk til noen, eller bruke de på hytta eller et sted uten strøm (ute?)

Lett å bruke? ja, ikke værre enn andre, tror jeg - og så er det mange kanaler å velge i, så en slipper å få inn alle naboene sine unger[;)] (særlig greit om en bor i et område med mange barn!)

Veldig lett å gjøre om en av foreldreenhetene til "barnepasser" - det er bare å trykke noen ganger på menyknappen - til ordet "vox" kommer opp på skjermen, og så velger en trinn 1, 2, eller 3 ved å bruke pilene opp og ned. (1,2, eller 3 er følsomheten til barnepasseren - om den skal reagere på hvert minste sukk, eller bare på prating, eller på skriking, greit om en har en baby som prater i søvne f.eks[8D])

ORIGINAL: stjernemor80

pris?

husker ikke - mannen kjøpte den hos Komplett ( www.komplett.no )

Back
Topp