dopplerundersøkelse

Froy

Betatt av forumet
Var på kontroll igjen i dag for å se om lillemor hadde lagt på seg nok, men det hadde hun ikke...
så da måtte jeg komme på dopplerundersøkelse på fredag.

noen som har tatt en slik undersøkelse?

Hun ligger -23,38% under gjennomsnittet.

BPD 90
MAD 83
FL 63

Jeg er i uke 34/2

er det ikke vanlig ul undersøkelse da? er i hvertfall det jeg har gjort for å sjekke størrelse hvertfall:)

vet ikke, jeg var til ultralyd på føden i dag, der de tok målene.
Men så måtte jeg komme tilbake på fredag, og måtte da møte opp på poliklinikken [8|]

jeg er ikke 100% sikker på det,men jeg var selv på poliklinikken i dag og fikk ul:)

Det er noe de gjør via ultralyden, de tar ultralyd, men setter den på et spesielt program som måler blodgjennomstrømningene i barnet og morkaken og dine blodårer som går til og fra [:D] På den måten ser de om barnet får nok næring.
Masse lykke til [:D]

en doppler er jo sånn fosterlydapparat. Det er ikke sånn fosterlydundersøkelse da? der du har sånn belte rundt magen og de måler hjertelyd og bevegselse osv?

ORIGINAL: inamaria

en doppler er jo sånn fosterlydapparat. Det er ikke sånn fosterlydundersøkelse da? der du har sånn belte rundt magen og de måler hjertelyd og bevegselse osv?

det er ctg undersøkelse det

Tusen takk!

jeg er veldig spent!

jenta i magen var 2000gram på mandag, og da var jeg 34/2...og det syns ikke jordmor var nokk, så derfor ble jeg henvist til poliklinikk![&o]

Back
Topp