Dopplertråd ❤️

Treblirfire

Glad i forumet
Desemberglede 2015
Dere andre som har doppler, hvordan står det til der inne?
Jeg har ikke klart å finne hjertelyd enda, men det romsterer veldig der inne. Noe som kommer nærme doppleren også blir det stille, og plutselig kommer det igjen. Høres ut som noen tar salto der inne :P men så begynte jeg å tenke på at det kanskje bare er tarmbevegelser? Ikke vet jeg, men lydene der har ikke vært der før.. Er 12+5 : )

Elsker lyden av lille erten vår ;) hører 1-2 ganger i uken! Foreløpig finner jeg den på samme plass hver gang. Rett over skambeinet, ca på mitten ;)

Har funnet hjertelyden hver gang, men den forsvinner litt innimellom. Har også hørt noe som ligner bevegelser i vann, på en måte som en salto :) veldig gøy:)

Søstra mi har, hun fødte i oktober. Så har hørt noen ganger nå som e har vært hjemme i jula. Blir like betrygga hver gang;)

Har doppleren hjemme, men har ikke turd prøve ennå :) Husker hvor vanskelig det var å finne forrige gang.

Jeg vurderer å kjøpe doppler. Har dere noen tips til merke osv? Er dere fornøyd med deres?

Har brukt dopplern min 2 ganger (samme dag) å brukte den lenge før jeg fant hjertelyden! Viste ikke at man ikke burde bruke den så lenge om gangen! :/ hvor farlig kan det være? Brukte den kanskje i 15-20min tilsammen! Tørr ikke bruke den på en stund nå! :P

bruker dere vanlig body lotion på den eller noe annet?

Jeg bruker babyolje jeg. Funker genialt:)
kanskje lettere å bevege den lett rundt med olje ja :) må nok veldig langt ned for å finne, så blir spennende!!

prøvd for første gang med dopler nå,og fant ikke noe. leitet i ca.5min.
Bekymrer meg ikke av den grunn, er 12+0 i morgen.
Men det jeg egentlig lurer mest på er hvor langt nede det kan være nå?

kanskje lettere å bevege den lett rundt med olje ja :) må nok veldig langt ned for å finne, så blir spennende!!

Fungerer veldig fint her ihvertfall, og lett å finne :)
Jeg må helt ned i kroken ved skambein og lyske for å finne min :p hehe

Fungerer veldig fint her ihvertfall, og lett å finne :)
Jeg må helt ned i kroken ved skambein og lyske for å finne min :p hehe
må du trykke den en del ned eller holder det med å gli den over?

må du trykke den en del ned eller holder det med å gli den over?

Jeg må trykke en del ned ja. Vet lille ligger ganske langt bak mot ryggen, ihvertfall ifølge ul i uke 8. Men siden jeg da også finner den ganske greit, vil jeg tro morkaka ligger på bakveggen e.l. og? Kan vel ha en del å si hvor den ligger og ettersom jeg har forstått :)

prøvd for første gang med dopler nå,og fant ikke noe. leitet i ca.5min.
Bekymrer meg ikke av den grunn, er 12+0 i morgen.
Men det jeg egentlig lurer mest på er hvor langt nede det kan være nå?

Jeg fant min nå..14+6 uker så ikke alltid man finner den tidlig☺

Jeg har, prøvd den 2 ganger dette svangerskapet, men ikke funnet noenting...:-/ 14+3 idag.. Skal til legen på onsdag så da skal hun få finne den! Håper jeg..!

Noen som kan anbefale en? Vurderer å kjøpe, er jo litt betryggende å ha ut svangerskapet :-)

Er 14 uker på onsdag å skal på første time hos legen for å skrive helsekort osv, noen som vet om man får høre hjertelyd da :-)?

13+5 i dag, og i dag var det vanskelig å finne lille. De andre gangene jeg har prøvd har jeg truffet rett på. Nå var den der, så forsvant den og plutselig var den der igjen :)

Fann den frå 10+1. Må leite heilt nedi skambeinet, og trykke nokså hardt. Har angelsound :)

Sent from my iPad using Tapatalk

Er 13 uker idag var hos jordmor og hun prøvde dopler på meg.. fant ikke hjertelyd, mente morkaka lå forran. Men nå har jeg såååå vondt!! Føles ut som jeg har blitt mørbanka på hele magen fordi hun presset den ned så hardt :( normalt ?

Back
Topp