dopplere

ønsker så inderlig en liten sp

Gift med forumet
Oktoberskatter 2014
Himmelbarn
Julikulene 2020
ja...da klarte jeg ikke holde meg unna lengre...har en doppler hjemme nå og måtte prøve å finne hjertelyden..men ingen å finne :( det er jo enda tidlig... er jo uke 11+2 kun.. og husker sist gang så fant jeg den ikke med en gang da heller...
så får håpe jeg har bedre lykke neste gang..selv om jeg så kunne ønske jeg kunne høre den, skal om en uke til til jordmor da skulle hun finne den for meg, så håper jo det slår og får høre da :)

flere med dopplere som har prøvd?

Er nok tidlig enda...har doppler selv og jeg er uke 11 imorgen. Har en livmor som ligger langt fremme også...så tror ikke før i uke 14 at jeg kan høre :) men jordmora vet hvor hun skal lete sikkert vettu :) Men ikke hørt noe hjerteslag enda, bare innbilt meg at vi hørte litt ene dagen...men helt ærlig tviler på at dte var babyen.

ja..sist gang fant jeg den i uke 12... lett å høre forskjell fra min og babyens, for den er jo som en galopperende hest :)

ja..sist gang fant jeg den i uke 12... lett å høre forskjell fra min og babyens, for den er jo som en galopperende hest :)
Heldige deg!!!! Håper jeg også kan høre så tidlig...men tviler med meg :) Men da kommer du til å høre når du er uke 12 ;) Uansett ikke lenge til <3

Har så lyst på sånn selv men tror ærlig at jeg hadde vært redd for å ikke funne noe å da hadde jeg blitt redd. Hvor ofte bruker dere den Evt?

Har så lyst på sånn selv men tror ærlig at jeg hadde vært redd for å ikke funne noe å da hadde jeg blitt redd. Hvor ofte bruker dere den Evt?
Nei nå er det ikke vits å bruke den helt enda...prøver en gang i uka fremover...for å se om jeg snart hører noe. Kommer sikkert til å bruke den noe slikt regner jeg med :) Kanskje i ny og ne mer ;) Sååå kos å høre babyen når man først har klart å finne lyden <3

Ja det skjønner jeg. Men så nettopp på forsinket at det var en som ikke fant hjertelyden å im bar då redd. Husker selv da de ikke fant hjertelyden i uke 16 å det ble stressa! Dog, hun hadde det som plomma i egget. Men på den andre siden skjønner jeg godt at dre gjør det for var veldig frista til å kjøpe det selv sist

uke 13+4 ikke klart å finne hjertelyd i dag heller....

uke 13+4 ikke klart å finne hjertelyd i dag heller....
Finner ikke her hjemme jeg heller om det er noe trøst...men hørte en flott hjertelyd hos legen som han fant på få sekunder. Trur alt er bra med skatten din,men mange som sliter å finne det selv hjemme og det er forskjell på doppler hjemme og hos legen.

Finner heller ikke ... Foreløbig ikke stressa for DET, men irriterende er det. Har svært bakovervendt livmor så regner med det vanskeliggjør å høre den og ..

ja.. skal på ultra på onsdag...
litt kjedelig å ikke finne siden jeg fant den sist gang på denne tiden..men men... prøver ikke hver dag..tar en uke om gangen

Å gleder meg til jeg kan begynne med doppler!! Blir vel det første jeg kommer til å kjøpe meg i denne graviditeten. :)
Men skal vente mange uker enda :)

Hvordan gikk det på ultralyden?

Sent from my iPhone using BV Forum

kjempe fint :) takk som spør
lille lå opp ned..med beina i været og sprellet...herlig å se på :) alt så bra ut

Fant endelig hjertelyden med angelsounden er 13+4, jordmor fant den ikke for 4 dager siden. Trodde jeg måtte vente enda lengre siden jeg har så bakovervendt livmor med morkake på fremre vegg! LYKKE

Fant endelig hjertelyden med angelsounden er 13+4, jordmor fant den ikke for 4 dager siden. Trodde jeg måtte vente enda lengre siden jeg har så bakovervendt livmor med morkake på fremre vegg! LYKKE

ååå.. så heldig :)
har ikke klart å funnet den hjemme enda...

15+3... finner ikke hjertelyden enda...blir litt lei meg... lille krabaten gjemmer seg godt!
skal til jordmor om 6 dager til å høre...men kunne virkelig ønske jeg klarte å finne den hjemme og...føler jeg er alle veier på magen og å leter...

Back
Topp