Enig!!Denne tenker jeg også på, ikke så aktuelt nå men når vi kommer en del lengre. Håper ingen bruker den om de er urolige for ett eller annet, og tenker at hjertelyd betyr at baby har det bra, og da dropper ordentlig sjekk og ctg på føden
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Enig!!Denne tenker jeg også på, ikke så aktuelt nå men når vi kommer en del lengre. Håper ingen bruker den om de er urolige for ett eller annet, og tenker at hjertelyd betyr at baby har det bra, og da dropper ordentlig sjekk og ctg på føden
Var flere ganger jeg ikke fant babys puls forrige gang jeg var gravid med mini. Alt gikk likevel fint med lilleFikk doppler i posten i dag, har lett en stund flere ganger men finner ingenting annet enn min egen puls. Har heldigvis ul på tirsdag, men er ekkelt og ikke vite om babyen lever Er 11+3
Derfor jeg ikke hadde doppler i forrige svangerskap og heller ikke denne gangen. Jeg vet jeg kan bli stresset og bekymret om jeg ikke finnerVar flere ganger jeg ikke fant babys puls forrige gang jeg var gravid med mini. Alt gikk likevel fint med lille
Kvittet meg med doppler dette svangerskapet for jeg opplevde det som unødvendig usikkerhet og stress.
Jeg søkte litt på YouTube-videoer for å få tips til hvordan man leter etter babyens puls. Det som funket på meg var å trykke doppleren litt godt inn ved skambeinet, og peke den rundt uten å bevege den for mye att og frem (brukte og mye gelé), fant den på Venstre side rett under bikiniskilletFikk doppler i posten i dag, har lett en stund flere ganger men finner ingenting annet enn min egen puls. Har heldigvis ul på tirsdag, men er ekkelt og ikke vite om babyen lever Er 11+3