Doppler?

Denne tenker jeg også på, ikke så aktuelt nå men når vi kommer en del lengre. Håper ingen bruker den om de er urolige for ett eller annet, og tenker at hjertelyd betyr at baby har det bra, og da dropper ordentlig sjekk og ctg på føden :sorry::Heartred
Enig!!

Jeg fikk doppleren i posten nå og prøvde, fant babyens sin puls relativt fort :Heartpink Det er så gøy å høre, har jo ikke vært på ultralyd på 5 uker så har usikker på om det i det hele tatt var noe levende der nå:love017

Åå lurer på om jeg må prøve det igjen .. prøvde for over en uke siden , men fant ikke noe .. i dag er jeg 11+5 , kanskje større sjanse for å finne.. vente til samboer kommer hjem først bare :D

Fikk doppler i posten i dag, har lett en stund flere ganger men finner ingenting annet enn min egen puls. Har heldigvis ul på tirsdag, men er ekkelt og ikke vite om babyen lever :( Er 11+3

Fikk doppler i posten i dag, har lett en stund flere ganger men finner ingenting annet enn min egen puls. Har heldigvis ul på tirsdag, men er ekkelt og ikke vite om babyen lever :( Er 11+3
Var flere ganger jeg ikke fant babys puls forrige gang jeg var gravid med mini. Alt gikk likevel fint med lille ❤️
Kvittet meg med doppler dette svangerskapet for jeg opplevde det som unødvendig usikkerhet og stress.

Var flere ganger jeg ikke fant babys puls forrige gang jeg var gravid med mini. Alt gikk likevel fint med lille ❤️
Kvittet meg med doppler dette svangerskapet for jeg opplevde det som unødvendig usikkerhet og stress.
Derfor jeg ikke hadde doppler i forrige svangerskap og heller ikke denne gangen. Jeg vet jeg kan bli stresset og bekymret om jeg ikke finner :bag:

Jeg søkte litt på YouTube-videoer for å få tips til hvordan man leter etter babyens puls. Det som funket på meg var å trykke doppleren litt godt inn ved skambeinet, og peke den rundt uten å bevege den for mye att og frem (brukte og mye gelé), fant den på Venstre side rett under bikiniskillet :love017

Back
Topp