Doppler

Noen som har hørt noe? Har prøvd hver dag siste uke uten å greie å finne hjertelyd, men er nok for tidlig. Er jo bare 9+0 i dag. Men er ganske sikker på jeg hører baby som er super aktiv der inne. Hører sånne skvulpelyder/under vann lyder. Plutselig er det akkurat som den "svømmer forbi" og lyden blir kjempe klar og nær, høy lyd. Tenkt på om det kan være tarmlyder men det er vel litt mer på sidene? Og virker ikke sånn. Dette er 2-3 cm nedfor navelen ca. Får værtfall skikkelig baby lyd følelse! Hva tenker dere?

Åh gøy at du har lille! Synes det høres ut som en fisk :hilarious: skikkelig skvulpe lyder :hilarious:
Ikke prøvd enda, men jeg har bakovervendt livmor og klarte ikke høre føre uke 11 sist, men hørte fiskelydene oppmøte 1 uke føre og det er gøy!

Åh gøy at du har lille! Synes det høres ut som en fisk :hilarious: skikkelig skvulpe lyder :hilarious:
Ikke prøvd enda, men jeg har bakovervendt livmor og klarte ikke høre føre uke 11 sist, men hørte fiskelydene oppmøte 1 uke føre og det er gøy!
Ja akkurat sånn det høres ut. Som en fisk som slår med halen eller noe sånt :D Hører det som om jeg selv hadde vært under vann å hører andre lyder rundt om. Ja føler det nærmer seg :love017 Åja sånn ja, det er jo ikke så seint da, uke 11? Med bakovervendt? :)

Det er så vanskelig å vite! Det er jo mange lyder der inne uavhengig av baby. Jeg fant fra uke 10 i mitt første svangerskap omtrent under skambeinet. Men jeg synes det var vanskelig å vite da også, så måtte få mannen til å kjenne på pulsen min for å bekrefte at pulsen vi hørte var mye raskere :hilarious:
Ja veldig vanskelig :rolleyes: Fant hjertelyden sist i uke 12, men tror ikke jeg prøvde så veldig mye tidligere en det heller. Med første husker jeg ikke når jeg fant :laughing002 Syns selve hjertelyden ikke er vanskelig å finne, den vet jeg når jeg hører det. Er så annerledes en min. Men skvetter litt til alikavel når jeg finner min, er vel litt håpet om at det er lille sin :Heartred Krysser fingrene for at den dukker opp start

Ja akkurat sånn det høres ut. Som en fisk som slår med halen eller noe sånt :D Hører det som om jeg selv hadde vært under vann å hører andre lyder rundt om. Ja føler det nærmer seg :love017 Åja sånn ja, det er jo ikke så seint da, uke 11? Med bakovervendt? :)

Jaa, skikkelig spesiell følelse å høre det! Skikkelig stas ❤️ skal litt mer til å høre det bittelille hjerte, men betryggende med bevegelser uansett synes jeg da :D
Nei, fornøyd med uke 11 altså, prøver nok etterhvert selv, gøy å prøve ❤️

I kveld fant jeg den gallopperende hjertelyden, 8+5 :love017 Tror rett og slett jeg hadde flaks, for varte ikke mange sekunder. Fikk et lite snutt på film også. Sitter nå å griner :Heartred

Back
Topp