Doppler

Ivftroll

Forelsket i forumet
Novemberlykke 2020
Noen andre her som har doppler? Har en som jeg kjøpte rundt uke 12 med guttungen. Vet ikke helt når jeg skal våge meg på å lytte etter disse småtassene her. Noen som har begynt å lete, eller funnet hjertelyd?
 
Jeg har en fra forrige svangerskap. Usikker på om jeg kommer til å bruke den dette svangerskapet. Venter i hvert fall til jordmor har funnet hjertelyden før jeg prøver meg, om jeg i det hele tatt gjør det.
 
Jeg har en fra forrige svangerskap, men da brukte jeg den bare når jeg var litt urolig, før jeg begynte å kjenne bevegelser. Tør ikke klemme noe på magen etter jeg hadde en blødning, men sist jeg klemte så kjente jeg at livmora var på vei opp over skambeinet, så bør være mulig å finne hjertelyd om ei uke eller to...
 
Kjøpte en forrige svangerskap, men blir nok mange uker til før jeg tør å prøve den hjemme denne gang!
 
Har en liggende fra forrige svangerskap, men husker ikke når jeg begynte å bruke den.. Kan det ha vært i ukene før OUL kanskje? Har ikke tenkt så mye på den enda, er bare 6+1, men finner den nok frem etterhvert :)
 
Fra 9 uker kan du finne, med litt leiting
 
Klarte ikke å vente:shy: Fant hjertelyden på den øverste tvillingen med en gang:Heartred Den andre ligger nok litt langt nede foreløpig.
 
Klarte ikke å vente:shy: Fant hjertelyden på den øverste tvillingen med en gang:Heartred Den andre ligger nok litt langt nede foreløpig.
Hvor mange uker er du?
Jeg har vært gravid 8 ganger før, kun to fullgåtte da.. men funderer på å teste i helga.
 
Jeg hadde stor glede av min i forrige svangerskap,men kan ikke huske å ha begynt så tidlig som dere sier. Tror jeg begynte i uke 14.. Fortsatte til jeg kjente liv, så følte jeg ikke noe mer behov :)
 
Back
Topp