Doppler

Jeg fant 9+4 hvis jeg ikke husker feil! ☺️

Jeg hørte hjertelyd med min doppler i uke 9 en gang. Hørtes ut som et lite tog på tur oppover et fjell eller noe.

Hvor langt nede sjekker dere da? Prøvde igår og hørte noe, men tror mulig det var meg selv jeg hørte :D
De første gangene var helt nede ved skambenet, rett over på ene siden☺️ Nå har jeg kommet så langt at jeg har hørt litt under navlen ❤️

Hørte første gang 9+2, måtte trykke den godt ned mot underlivsbenet. Nå hører jeg den noen cm over symfysen, 12+6.

Jeg irriterer meg enormt over at jeg ikke klarer å finne den, for den må da være en del høyere enn 125?

Jeg irriterer meg enormt over at jeg ikke klarer å finne den, for den må da være en del høyere enn 125?
Men... Du har da ikke puls på 125 når du ligger i senga? :hilarious:

Men... Du har da ikke puls på 125 når du ligger i senga? :hilarious:
Nei, jeg bør jo ikke ha det :hilarious: og jeg tror ikke jeg bør få inn pulsen min på det stedet heller.. syns bare det virker litt lavt til å være babyen, så tør ikke stole på det heller :hungover:

Jeg kjøpte en doppler i dag og hørte hjertelyden ca.162 bmp :HeartredFant den veldig fort, for jeg kan huske akkurat hvor jeg trykket den for over 5 år siden når datteren min var i magen. Er 10+3. Veldig lettet at hjertet slo, nå gjenstår det å se om et par uker på UL om resten av kroppen har vokst riktig også.

Jeg fant første gang i uke 9+5 eller noe sånt.:) helt nede ved trusekanten, og måtte vinkle den litt nedover og presse litt. Hører den fortsatt langt nede nå, uke 12 <3

Back
Topp