noen som har prøvd dette? Isåfall hvor tidlig fant dere hjertelyden?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg fant 9+4 hvis jeg ikke husker feil!
Hvor langt nede sjekker dere da? Prøvde igår og hørte noe, men tror mulig det var meg selv jeg hørteJeg hørte hjertelyd med min doppler i uke 9 en gang. Hørtes ut som et lite tog på tur oppover et fjell eller noe.
Hvor langt nede sjekker dere da? Prøvde igår og hørte noe, men tror mulig det var meg selv jeg hørte
De første gangene var helt nede ved skambenet, rett over på ene siden Nå har jeg kommet så langt at jeg har hørt litt under navlenHvor langt nede sjekker dere da? Prøvde igår og hørte noe, men tror mulig det var meg selv jeg hørte
Men... Du har da ikke puls på 125 når du ligger i senga?Jeg irriterer meg enormt over at jeg ikke klarer å finne den, for den må da være en del høyere enn 125?
Nei, jeg bør jo ikke ha det og jeg tror ikke jeg bør få inn pulsen min på det stedet heller.. syns bare det virker litt lavt til å være babyen, så tør ikke stole på det hellerMen... Du har da ikke puls på 125 når du ligger i senga?
Svarte deg over, ser at jeg ikke har trykket svar på spm ditt så svaret ble ikke koblet til degHva slags dopplere har dere?
Jeg har også angelsound. Kjøpte brukt på finn for 70 krHva slags dopplere har dere?