Doppler?

Tulipen

Elsker forumet
Augustmødrene 2014
Julikulene 2020
Skal dere kjøpe det? I så fall når? Og hvilken?
Hadde sist, men det er jo en stund siden nå, så det finnes sikkert bedre i dag.

Btw: autokorrekten min hadde ikke lyst til å ha skrive doppler som overskrift. Det ble endret først til «sopper» og deretter til «diplomer». Det kunne ha blitt morsomt og ganske uforståelig.

Hadde ikke sist, selv om jeg hadde veldig lyst på. Men da tror jeg jammen meg at jeg skal greie meg uten denne gangen også :-)

Hadde ikke sist, men kjøpte angelsound nå. Fant faktisk hjertelyden 7+4 (!!!!!) på 170 slag. Men har bestemt meg for å pakke den bort.
Den gir jo bare falsk trygghet. Selvom man finner hjertelyden til babyen sier det virkelig ingenting om den har det bra eller ikke. Pluss at det er så lite forskning på hvilke forstyrrelser det evt kan påføre babyen. Jordmorforeningen har gått hardt ut og fraråder gravide til å bruke det også.

https://www.tv2.no/a/10925314

Husker ønske om å ha muligheten sist, men greide å styre unna. Som andre nevner; usikkert hvor mye bebis blir forstyrret av det. Skal greie meg uten denne gangen og :)

Usikker på hva jeg skal gjøre. Veldig lyst på men vet ikke om det vil bli mer stress enn glede ☺️

Hadde sist, brukte den kun ett par ganger. Men denne gangen dropper jeg det, ettersom det er uenigheter i om det påfører babyen stress og hvis jeg ikke finner pulsen så får jeg vel hetta.

Jeg blir ikke stresset av å ikke finne, men brukte den så sjeldent at jeg ikke helt tror jeg trenger. Tror det var typ 3 ganger i svangerskapet :p

Jeg har lkøpt, for morro skyld
Ikke for å sjekke om barnet har det bra, for det vet man ikke uansett

Tror også jeg hadde blitt stressa om jeg ikke finner hjertelyd, så velger å la være selv om det er fristende :rolleyes:

Hadde sist. Frøkna i magen var så rolig, så for å liksom berolige meg på at hu levde så sjekket jeg innimellom. Prøvde den nå men fant ikke, muligens fortidlig så rydder den vekk

Back
Topp