Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg fikk i uke 13/14 tror jeg
Kult! Gleder meg, men får vente til 2 tri med å åpne opp pakka da.Kjøpte det når jeg gikk med nr 2. Fikk utslag rundt uke 11. Legen trodde ikke på meg, men var ingen tvil. Nyyydelige bittesmå kjemperaske hjerteslag <3
Jeg brukte det sist, og skal ikke si noe på hvor vidt det kan være skadelig eller ikke, men ville tro det var mildere enn ul hvertfall, men jordmødrene fraråder det da det kan skape mer uro enn ro, fordi vi ikke er trent til å leite etter hjertelyden, og at det kan være vanskelig til tider å finne den. Selv fant jeg den hver gang med nr.1 og det var for meg en "trygghet" fordi jeg kjente så lite bevegelse fra han, men det ble likevell en del turer til sykehuset for å sjekke. Nå kan du jo også laste ned apper for å finne hjertelyden, gleder meg til å finne ut om det funkerNoen flere som har tenkt på dette med doppler? Kjenner at jeg egentlig kunne tenkt meg å prøve etterhvert, men er skeptisk i forhold til om det er skadelig å bruke...
Hæ, apper?Jeg brukte det sist, og skal ikke si noe på hvor vidt det kan være skadelig eller ikke, men ville tro det var mildere enn ul hvertfall, men jordmødrene fraråder det da det kan skape mer uro enn ro, fordi vi ikke er trent til å leite etter hjertelyden, og at det kan være vanskelig til tider å finne den. Selv fant jeg den hver gang med nr.1 og det var for meg en "trygghet" fordi jeg kjente så lite bevegelse fra han, men det ble likevell en del turer til sykehuset for å sjekke. Nå kan du jo også laste ned apper for å finne hjertelyden, gleder meg til å finne ut om det funker
Noen flere som har tenkt på dette med doppler? Kjenner at jeg egentlig kunne tenkt meg å prøve etterhvert, men er skeptisk i forhold til om det er skadelig å bruke...
Jeg brukte det sist, og skal ikke si noe på hvor vidt det kan være skadelig eller ikke, men ville tro det var mildere enn ul hvertfall, men jordmødrene fraråder det da det kan skape mer uro enn ro, fordi vi ikke er trent til å leite etter hjertelyden, og at det kan være vanskelig til tider å finne den. Selv fant jeg den hver gang med nr.1 og det var for meg en "trygghet" fordi jeg kjente så lite bevegelse fra han, men det ble likevell en del turer til sykehuset for å sjekke. Nå kan du jo også laste ned apper for å finne hjertelyden, gleder meg til å finne ut om det funker
På sykehuset mitt sier de motsatt. At jeg gjerne kunne få flere UL-undersøkelser, men at de ikke ønsker å måle hjertet med doppler fordi det forstyrrer embryoet/fosteret mye mer enn UL-undersøkelsen og det ønsker de å unngå hvert fall i første trimester.
Da stemmer sikkert det, jeg bare tenkte at det var mindre "forstyrrelser" med dopplerPå sykehuset mitt sier de motsatt. At jeg gjerne kunne få flere UL-undersøkelser, men at de ikke ønsker å måle hjertet med doppler fordi det forstyrrer embryoet/fosteret mye mer enn UL-undersøkelsen og det ønsker de å unngå hvert fall i første trimester.