Doppler

Jeg presset den inn i magen like over skambeinet mens den tok opp[emoji4] det er mulig det fins bedre apper enn denne, jeg lasta ned den første og beste bare[emoji28] det er som sagt en del skurring der, men verdt å prøve likevel. Trodde ikke jeg skulle klare å høre noe så tidlig, er 10+3 i dag.

Må teste!! :joyful:

Jeg lasta ned en app som jeg prøvde i morest. En del skurring men likevel hørte vi et hjerte som slo veldig fort. Hadde egentlig ikke trua på den appen, så ble veldig overrasket.. Jeg stortuta av glede[emoji28][emoji173]️

Jeg søkte på appen , men det kommer jo opp maange forskjellige.. får du sagt hvordan den ser ut eller slikt? Er jo gøy å teste sånt:D

Men det fins helt sikkert noe lignende for Samsung også, du får bare prøve[emoji5]

Nei, trenger kun telefonen [emoji1360]

Samsung her og ... foreløpig ikke funnet noe brukende til Android :shifty:

Åh.. kjedelig :(
Men kan liksom ikke helt se for meg at det er reelt at det fungerer kun med telefonen :o at man vel må trenge noe ekstra greier for at det skal fungere.. Men nå vet ikke jeg konkret da :p

Åh.. kjedelig :(
Men kan liksom ikke helt se for meg at det er reelt at det fungerer kun med telefonen :o at man vel må trenge noe ekstra greier for at det skal fungere.. Men nå vet ikke jeg konkret da :p

Jeg tenkte akkurat det samme, men ville likevel teste. Telefonen kan vel ikke «jukse» til hjertelyd? Vet ikke hvor mye man kan stole på telefonen, men gøy å prøve uansett[emoji1]

Jeg tenkte akkurat det samme, men ville likevel teste. Telefonen kan vel ikke «jukse» til hjertelyd? Vet ikke hvor mye man kan stole på telefonen, men gøy å prøve uansett[emoji1]

Bra det ikke bare er jeg som er skeptisk.. Haha:p
Kunne jo vært at når du trykker "start" eller noe T den spiller av en puls/hjertefrekvens som stemmer med en liten baby i magen eller sånn.. :p men ikke vet jeg.. er nok for kort på vei til å bruke sånn uansett .. 8+2 i dag..

Bra det ikke bare er jeg som er skeptisk.. Haha:p
Kunne jo vært at når du trykker "start" eller noe T den spiller av en puls/hjertefrekvens som stemmer med en liten baby i magen eller sånn.. :p men ikke vet jeg.. er nok for kort på vei til å bruke sånn uansett .. 8+2 i dag..

Mulig, men jeg prøvde noen ganger før jeg fikk det til da[emoji848]
En Doppler er nok mer til å stole på enn en app[emoji28]

Mulig, men jeg prøvde noen ganger før jeg fikk det til da[emoji848]
En Doppler er nok mer til å stole på enn en app[emoji28]

Lastet ned appen på mannens mobil, men fant knapt min egen hjertelyd... :hilarious: Trolig må man ha en nyere iPhone med bedre høytaler enn den vi har (?). Problemet var jo og at man ikke fikk høre lyder mens man lette og tok opp - men kun på opptaket etterpå(?) Eller er det bare jeg som ikke fant ut hvordan?

Lastet ned appen på mannens mobil, men fant knapt min egen hjertelyd... :hilarious: Trolig må man ha en nyere iPhone med bedre høytaler enn den vi har (?). Problemet var jo og at man ikke fikk høre lyder mens man lette og tok opp - men kun på opptaket etterpå(?) Eller er det bare jeg som ikke fant ut hvordan?

Man kan kun høre opptaket etterpå ja. Hvertfall på denne appen.
Tror det er viktig at det er helt stille og at telefonen ikke kommer borti klær og sånt pga mer støy på opptaket.
Jeg testa på mitt eget og samboerens hjerte først for å sjekke at det virka.

Æææ hadde skikkelig forhåpninger om å høre noe :hilarious: men gjorde ikke det da..utenom mitt eget... men er jo FRYKTELIG tidlig enda da.. :)

Back
Topp