Doppler

Nei det ønsker jeg ikke... vil nok gi meg mer bekymringer enn glede ser jeg for meg

Har fra tidligere svangerskap. En fra Angelsound .

Har fra babyplan, prøvd 2 ganger allerede, men er nok liiiitt for tidlig så har ikke bekymret meg over dette[emoji4]

Klarte meg helt fint uten i forrige svangerskap, og kommer ikke til å kjøpe denne gangen heller[emoji4]

Hvor tidlig kan man høre hjertet med doppler? Lurer mest på hvor tidlig man kan finne det hver gang, ikke hvor tidlig man kan høre det hvis man er ekstremt heldig og treffer helt perfekt med doppleren og nurket ligger akkurat på det gunstigste stedet. Ønsker ikke noe som kan gi mer bekymring heller, er jo bekymret nok som jeg er... :-)

Har fra sist svangerskap. Fra angelsound. Var en trygghet for meg sist. Kjøpte den brukt på finn.no :) hørte hjerte slå i uke 9 med den sist :)

Har fra sist svangerskap. Fra angelsound. Var en trygghet for meg sist. Kjøpte den brukt på finn.no :) hørte hjerte slå i uke 9 med den sist :)
Akkorat samme her:) kjøpte brukt på finn å fant hjertelyden fra uke 9:)

Heeeelt nederst på magen, ved skambeinet. Litt over. På venstre siden. :)

Som mellow sier:) å du må presse nokså langt inn nå så tidlig.. mye lettere jo lengre du kommer :)

Prøvde tipsene i går kveld, presset hvertfall like langt inn som hun gjorde når jeg var på tul (ganske godt inn og nedover), men fant ikke noe (kun min egen). Venter en uke å prøver igjen[emoji28]

Prøvde tipsene i går kveld, presset hvertfall like langt inn som hun gjorde når jeg var på tul (ganske godt inn og nedover), men fant ikke noe (kun min egen). Venter en uke å prøver igjen[emoji28]
Kan være lurt å vente ja :)

Jeg ventet i 5 dager, og i dag fant jeg den...men mistet den når sambo også skulle høre[emoji28] Men var noen fine sekunder da[emoji5]

Jeg lasta ned en app som jeg prøvde i morest. En del skurring men likevel hørte vi et hjerte som slo veldig fort. Hadde egentlig ikke trua på den appen, så ble veldig overrasket.. Jeg stortuta av glede[emoji28][emoji173]️

Jeg lasta ned en app som jeg prøvde i morest. En del skurring men likevel hørte vi et hjerte som slo veldig fort. Hadde egentlig ikke trua på den appen, så ble veldig overrasket.. Jeg stortuta av glede[emoji28][emoji173]️

Hvilken app? [emoji7][emoji7][emoji7]

Hæ?? Hvordan funker den? Legger du bare mobilen inntil magen eller? :wideyed:

Jeg presset den inn i magen like over skambeinet mens den tok opp[emoji4] det er mulig det fins bedre apper enn denne, jeg lasta ned den første og beste bare[emoji28] det er som sagt en del skurring der, men verdt å prøve likevel. Trodde ikke jeg skulle klare å høre noe så tidlig, er 10+3 i dag.

Back
Topp