Hei!
Har dere kjøpt doppler? Evt fra hvor?
Har dere kjøpt doppler? Evt fra hvor?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Akkorat samme herHar fra sist svangerskap. Fra angelsound. Var en trygghet for meg sist. Kjøpte den brukt på finn.nohørte hjerte slå i uke 9 med den sist
![]()
Har fra sist svangerskap. Fra angelsound. Var en trygghet for meg sist. Kjøpte den brukt på finn.nohørte hjerte slå i uke 9 med den sist
![]()
Akkorat samme herkjøpte brukt på finn å fant hjertelyden fra uke 9
![]()
Heeeelt nederst på magen, ved skambeinet. Litt over. På venstre siden.Hvor fant dere den så tidlig?[emoji28] Føler jeg har lett «overalt»[emoji12]
Som mellow sierHvor fant dere den så tidlig?[emoji28] Føler jeg har lett «overalt»[emoji12]
Heeeelt nederst på magen, ved skambeinet. Litt over. På venstre siden.![]()
Som mellow sierå du må presse nokså langt inn nå så tidlig.. mye lettere jo lengre du kommer
![]()
Kan være lurt å vente jaPrøvde tipsene i går kveld, presset hvertfall like langt inn som hun gjorde når jeg var på tul (ganske godt inn og nedover), men fant ikke noe (kun min egen). Venter en uke å prøver igjen[emoji28]
Jeg lasta ned en app som jeg prøvde i morest. En del skurring men likevel hørte vi et hjerte som slo veldig fort. Hadde egentlig ikke trua på den appen, så ble veldig overrasket.. Jeg stortuta av glede[emoji28][emoji173]️
Jeg lasta ned en app som jeg prøvde i morest. En del skurring men likevel hørte vi et hjerte som slo veldig fort. Hadde egentlig ikke trua på den appen, så ble veldig overrasket.. Jeg stortuta av glede[emoji28][emoji173]️