Doppler

Hjertemor

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Himmelbarn
Mailykke 2018
Sommerfuglene
Februarbarna 2020
Hvor kjøper dere dette,og hvorfor har så mange det? Lurer fordi jeg hadde ikke hørt om det før jeg ble gravid :)

Jeg brukte den veldig aktivt forrige graviditet, fra ca uke 18 og helt til fødsel. Grunnen var fordi jeg hadde en veldig rolig baby, og trengte en bekreftelse på liv når jeg ikke fikk alle de sparkene jeg ønsket/håpet på.. jeg kjøpte på angelsounds.no [emoji4]

Jeg brukte den veldig aktivt forrige graviditet, fra ca uke 18 og helt til fødsel. Grunnen var fordi jeg hadde en veldig rolig baby, og trengte en bekreftelse på liv når jeg ikke fikk alle de sparkene jeg ønsket/håpet på.. jeg kjøpte på angelsounds.no [emoji4]

Takk så mye for svar <3 da forstår jeg hvorfor man har en [emoji4]

Vurderer nesten å kjøpe meg! Jeg har masse småblødninger til nå dette svangerskapet. Blødningen kommer ikke fra livmor eller livmortapp og gir seg relativt kjapt, men hadde vært veldig greit å kunne sjekke at baby hadde det bra slik at jeg slipper så mange ul. Nå har jeg vært på to ekstra ul pga blødning, så totalt 4 ul.

Kjøpte den til første babyen, fordi eg var so engstelig for om alt var som det skulle. Eg var så super dårlig og hadde blødninger og legen ville ikkje sende meg på tul... (då var det ikkje snakk om å kunne fikse det sjølv) så da var det betryggende når mannen fant lyden.. [emoji173]️ fant hjertelyden 12+0 med nr 2 og i går 11+2 fant vi hjertelyden med nr 3 [emoji5] godt å vite spesielt siden vi ikkje har vert på noko tul og siden vi skal fortelle barna det i dag [emoji5]

Back
Topp