Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, jeg forventa ikke å finne den nå så tidlig, å lyden var der ikke like lenge som det den er når man er mye lenger på vei nå skal jeg ikke prøve den før jeg ihvertfall er 15 uker på veiHar prøvd min et par ganger, fant ingenting. Snart 10 uker nå.
Jaa forje gang så kjøpte jeg ikke før jeg var 20 uker på vei, så prøvde bare for morro skyld nå da jeg vet jeg ikke hadde fått panikk om jeg ikke fant denDet var tidlig ja [emoji7] har funnet rundt uke 12 sist gangene jeg!
Spør dumt fordi jeg ikke har peiling, hehe... Men hvorfor ikke bruke den så ofte? Er det pga at det er tidlig og vanskelig å finne/usikkerhet/falsk trygghet, eller kan det være farlig? Har aldri vært borti dobler uten om hos jordmorNei, jeg forventa ikke å finne den nå så tidlig, å lyden var der ikke like lenge som det den er når man er mye lenger på vei nå skal jeg ikke prøve den før jeg ihvertfall er 15 uker på vei
Spør dumt fordi jeg ikke har peiling, hehe... Men hvorfor ikke bruke den så ofte? Er det pga at det er tidlig og vanskelig å finne/usikkerhet/falsk trygghet, eller kan det være farlig? Har aldri vært borti dobler uten om hos jordmor