Doppler

mammaa til snart 2

Blir kjent med forumet
Fant doppleren min som jeg brukte i forje svangerskap å prøvde den bare for morro skyld (jeg trodde aldri i verden at jeg skulle finne hjertelyden) men det gjorde jeg :)) er 8 uker på vei å nå skal jeg la den være for en god stund :-)

Vedlegg

• IMG_4671.JPG
    IMG_4671.JPG
    194 KB · Visninger: 60
Har prøvd min et par ganger, fant ingenting. Snart 10 uker nå.

Nei, jeg forventa ikke å finne den nå så tidlig, å lyden var der ikke like lenge som det den er når man er mye lenger på vei :) nå skal jeg ikke prøve den før jeg ihvertfall er 15 uker på vei
Spør dumt fordi jeg ikke har peiling, hehe... Men hvorfor ikke bruke den så ofte? :) Er det pga at det er tidlig og vanskelig å finne/usikkerhet/falsk trygghet, eller kan det være farlig? Har aldri vært borti dobler uten om hos jordmor :happy:

Spør dumt fordi jeg ikke har peiling, hehe... Men hvorfor ikke bruke den så ofte? :) Er det pga at det er tidlig og vanskelig å finne/usikkerhet/falsk trygghet, eller kan det være farlig? Har aldri vært borti dobler uten om hos jordmor :happy:

Jeg har lært at det kan stresse baby i alle fall, og at vi derfor ikke må gjøre det for ofte.

Fantastisk å få høre hjertelyden, da! [emoji7]

Back
Topp