Doppler

toerperfekt

Blir kjent med forumet
*Aprilbaby 2018*
Jeg er 11+0 i dag og klør etter å prøve den. Kjenner at jeg trenger bevis på at det er liv selv om alle symptomene har gitt seg. Er vel liten sjangs for å finne noe så tidlig, men verdt er forsøk.

Noen som allerede har prøvd?
 
Jeg fant etter veldig mye leting i uke 9+2. I dag hørte jeg det høyt og tydelig og traff rett på med en gang! 9+6
Dette er mitt 3. svangerskap, kan kanskje ha noe å si. Livmoren ligger allerede høyt på meg.
Bare utrolig viktig å ikke bli redd om man ikke finner
 
Førstegangs gravid her og fant det med dopler da jeg var 9+5. Vanskelig å høre ordentlig at det var hjerteslag,men har en med display som viser et hjerte og hvor mange slag det er. Jeg sjekket ut en YouTube video først,for å få tips til hvordan man skulle bruke den så tidlig [emoji4] rett over skambeinet og veldig rolige bevegelser,samt trykke den litt nedi magen. [emoji4]
 
Hvor har dere kjøpt den? Kunne vært litt fristende å kjøpe for å la storesøsken høre :)
 
Venter første vi også, fant hjertelyd 8+5. :) Trodde ikke vi kom til å høre noe, men det gjorde vi, og rytmefrekvensen lå på 168 som vi fikk bekreftet på TUL tidligere samme uke. Kjøpte vår Angelsound på EBay.

Ble forøvrig bare med den ene gangen, og en gang uka etter, da man skal være forsiktig med bruken, fordi bølgene varmer opp fostervannet i tillegg til å være stressende for fosteret. Fant forøvrig ikke hjertelyden den andre gangen, men TUL uka etter viste at den lille har det topp! Så vær obs på at man ikke nødvendigvis finner hjerteslag hver gang, slik at man ikke uroer seg.

Herlig lyd, så lykke til! :)
 
Back
Topp