Doppler

nøffenaff

Forelsket i forumet
Er det flere her inne som har prøvd med doppler?
jeg hørte hjerteslagene med doppler i dag :) er i uke 11 selv:)
fantastisk ❤
 
Jeg var 10+2 første gangen jeg fant den :)
 
Har prøvd. Senest for noen dager siden. Klarte ikke å finne den. Var vel 11+ da jeg prøvde.
 
Jeg var 10+2 første gangen jeg fant den :)
så gøy. jeg har ikke prøvd før nå ikveld. :)
hvor mange slag ligger din på? skal man stole på det som står på dopplern?
leste at det skal ligge på 120-160 :)
 
så gøy. jeg har ikke prøvd før nå ikveld. :)
hvor mange slag ligger din på? skal man stole på det som står på dopplern?
leste at det skal ligge på 120-160 :)

Min doppler teller ikke dessverre, men tipper rundt 150, for hørtes ca ut som på UL vi var på for noen uker siden :)
 
Har prøvd. Senest for noen dager siden. Klarte ikke å finne den. Var vel 11+ da jeg prøvde.
det er ikke alle som finner den så tidlig, det er derfor det ikke anbefales å bruke doppler så tidlig. :)
 
Fant hjertelyden 9+1. Lille Frøet ligger ikke i ro lenge nok til at jeg rekker telle hjerteslagene da. Får bare hørt noen sekunder. Dette er baby nr 6 da.
 
det er ikke alle som finner den så tidlig, det er derfor det ikke anbefales å bruke doppler så tidlig. :)

I know. Derfor jeg ikke er særlig skuffet for å ikke finne den [emoji4]
Men måtte bare prøve når en ser her hvor mange andre som finner den tidlig [emoji13]

Har også hørt at det er en slags "falsk" trygghet senere uti og.
For om det er noe alvorlig med babyen så er hjertet faktisk det siste som slutter å fungere...
 
prøvde i dag også, men da finner jeg den ikke. eller jeg trodde jeg fant den men i følge displayet på doppleren så var det min egen. men lyden jeg fant i går viste oppunder 140 så det måtte jo være fosterets hjertelyd.
er vell ikke like enkelt å finne den:) kanskje det blir enklere når man har passert uke 12?
 
Jeg testa for første gang i dag. Fant bare min egen, men så tok jeg litt lenger opp enn der jeg trodde den skulle være, å der dunka det som bare det. Både mannen og venninna min hørte og vi var alle enig om at dette var baby, uten tvil.

Edit: er 10+6.
 
Finner ikke! Nå som jeg er urolig pga en blødning etter sex igår, så gjorde det bare vondt verre! Jeg venter med å bruke den til etter TUL neste uke. Er 12+1
 
Jeg hørte hjerte første gang 9+2, er jo så koselig ❤ Har hørt et par ganger etterpå og finner den med én gang
 
Prøvde nettopp, men fant ingen hjertelyd. Hadde selvfølgelig ikke forventet det, men hadde vært beroligende. 11+2 i dag.
 
Jaaaaa! Mannen fant hjertelyden [emoji7]er sååååå forelsket i lyden! Jeg klarer å puste ut lettet! Babyen min lever med hele 156 slag [emoji173]️
 
Jeg prøvde i går med mannen (12+0) og fant etter litt klabb og babb et lynraskt hjerte. Tårene bare rant :Heartred Men for dem som ikke finner hjertelyden, er det jo enda tidlig og null grunn til bekymring :) Googlet meg blå før jeg prøvde selv, og så at mange ikke hadde funnet før fra uke 14 ++!
 
Hvor leter dere for å finne hjertelyden og hvor hardt presser dere? Har kjøpt en og prøvde kjapt, men er så utålmodig av meg at jeg gav opp etter 1 minutt[emoji85]
 
Back
Topp