Doppler

JenteMammaTil2

❤️-knuser på vei
Marsmellows-15
Noen som har det?
Når tenker du å prøve å høre hjertet på lille?

Jeg prøvde i dag, 8+5. Fant ikke lyd, så har nok ikke livmor langt nok opp enda.

Har, men er endå på utlån hos ei venninne, purra på den for nokon dagar sidan ;) Men har ingen forhåpning om å høyre noko endå, 8+5 idag. Ikkje akkurat det nest sensitive utstyret, trur eg må komme meg opp i 12 veker og vel så det får den plukkar opp noko anna enn romling i magen ;)

Hadde sist, veldig lett å ta feil av egen puls/babyhjerte, du har jo mye puls i magen og nede i lysken [emoji51][emoji57] så jeg tror ikke jeg hadde prøvd før i uke 12-14 en gang... er jo da jordmor ofte begynner med det på kontroll også[emoji41]

Jeg har. Og jeg drøyer med å prøve til uke 12 kanskje når livmoren er kommet opp. Kanskje før. Siden den kommer tidligere opp nå som dette blir 4 barnet

Sist fant jeg hjertelyden rundt uke 11 tror jeg etter å ha leita lenge :)

Prøvde i kveld eg ;-) fant hjertelyden te mini også gitt. 9+1 idag og annengangs. Høre godt forskjell på egen puls og baby sin. Baby sin ligner veldig på slik det høres ut når en hest galopperer ;-)

Prøvde i kveld eg ;-) fant hjertelyden te mini også gitt. 9+1 idag og annengangs. Høre godt forskjell på egen puls og baby sin. Baby sin ligner veldig på slik det høres ut når en hest galopperer ;-)

Prøvde og i kveld. 9+0 og andregangs.
Fant ikke hjertelyden. Men er ikke nervøs av den grunn.
Skal på ul på torsdag [emoji4]

Back
Topp