Doppler

Mandel24

Blir kjent med forumet
Hei!
Ser det er en del her inne som har tatt i bruk Doppler. Jeg lurer på om hvor dere har kjøpt den å hva den koster :) Og hvor tidlig fant dere hjertelyden? :-)

Jeg bestilte fra angelsounds.no. Kjøpte den tilbudspakken til 545 kr, det var med ultralydgel. Frakt kom i tillegg, tror den var på 79 kr. Fikk den i uke 13, og hørte hjertet samme dagen:)

Jeg bestilte fra angelsounds.no. Kjøpte den tilbudspakken til 545 kr, det var med ultralydgel. Frakt kom i tillegg, tror den var på 79 kr. Fikk den i uke 13, og hørte hjertet samme dagen:)
Oi såpass :D Så morsomt! Hørt mye til og fra om at det kan være skadelig for foster? Noen som vet sannheten om dette? :p

Tror det er litt uenighet rundt dette. Jeg bruker min lite, kanskje et halvt/ ett minutt annenhver dag. Når h*n begynner å sparke, tror jeg nok at jeg kommer til å bruke den enda mindre. Spurte JM, hun sa at det ikke var skadelig, da hadde de ikke fått lov til å selge i Norge. Hun sa at det kunne være bråkete for babyen, så derfor ble de ofte mer aktive mens det sto på. Uansett, jeg tar mine forholdsregler og bruker den ikke ofte:)

Fant den hos jm uke 12, og selv uke 13 og 14+4 idag. Har også angelsound. Jeg bruker den bare 10sek etter jeg har funnet lyden, så det blir max et minutt om gangen, og 2-3 ganger i uken har jeg satt meg som max. Ellers kunne jeg ligget å hørt på den konstant<3 :p

Tror det er litt uenighet rundt dette. Jeg bruker min lite, kanskje et halvt/ ett minutt annenhver dag. Når h*n begynner å sparke, tror jeg nok at jeg kommer til å bruke den enda mindre. Spurte JM, hun sa at det ikke var skadelig, da hadde de ikke fått lov til å selge i Norge. Hun sa at det kunne være bråkete for babyen, så derfor ble de ofte mer aktive mens det sto på. Uansett, jeg tar mine forholdsregler og bruker den ikke ofte:)

Ja du har vel rett i at det ikke hadde blitt solgt om det hadde vært skadelig :-) Veldig lyst til å kjøpe meg :p

Fant den hos jm uke 12, og selv uke 13 og 14+4 idag. Har også angelsound. Jeg bruker den bare 10sek etter jeg har funnet lyden, så det blir max et minutt om gangen, og 2-3 ganger i uken har jeg satt meg som max. Ellers kunne jeg ligget å hørt på den konstant<3 :p

Fastlegen min fant hjertelyd hos meg når jeg var 12+2 :-) Frister litt å kjøpe seg en Doppler :D Bare for min egen del :p Er i 2 trimester å akkurat nå fortiden så føler jeg meg ikke så mye gravid akkurat. Hadde vært deilig bare å høre hjertelyden når en selv ønsker å har behov :-) Hihi! Skjønner at du vil ligge å høre på lyden konstant ja <3 :p

Kjøpte på angelsound sist ja var gravid 2014. Siden da har ei venninne og storesøster lånt den. Har ikke prøvd den selv enda dette svangerskapet. Men siden vi offentliggjorde nyheten på Facebook i dag og jeg er i 2. Trimester skal vi teste den når før vi legger oss

Back
Topp