Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oi såpassJeg bestilte fra angelsounds.no. Kjøpte den tilbudspakken til 545 kr, det var med ultralydgel. Frakt kom i tillegg, tror den var på 79 kr. Fikk den i uke 13, og hørte hjertet samme dagen![]()
Tror det er litt uenighet rundt dette. Jeg bruker min lite, kanskje et halvt/ ett minutt annenhver dag. Når h*n begynner å sparke, tror jeg nok at jeg kommer til å bruke den enda mindre. Spurte JM, hun sa at det ikke var skadelig, da hadde de ikke fått lov til å selge i Norge. Hun sa at det kunne være bråkete for babyen, så derfor ble de ofte mer aktive mens det sto på. Uansett, jeg tar mine forholdsregler og bruker den ikke ofte![]()
Fant den hos jm uke 12, og selv uke 13 og 14+4 idag. Har også angelsound. Jeg bruker den bare 10sek etter jeg har funnet lyden, så det blir max et minutt om gangen, og 2-3 ganger i uken har jeg satt meg som max. Ellers kunne jeg ligget å hørt på den konstant<3![]()