Doppler.

Mamma-03-06-13-17

Forumet er livet
Hei. I går fant jeg sterk hjertelyd med doppler. I dag tidlig hørte jeg såvidt noen sekunder. Men i ettermiddag har jeg ikke funnet den. Er kun 10+4 i dag, så skjønner det er tidlig. Andre som ikke finner hjertelyden hver gang?

Ja, det er normalt. Skal ikke bruke den mer nå som jeg har vært på tul...fy så engstelig man kan bli om man ikke finner hjertelyden!

Ja, det er normalt. Skal ikke bruke den mer nå som jeg har vært på tul...fy så engstelig man kan bli om man ikke finner hjertelyden!
Huff tror jeg legger den vekk noen dager... Fikk jo se sprell levende baby på ul for 4 dager siden. Satser på alt er fint. Har vel gjemt seg godt bare.

Ofte lettere å finne på kvelden føler jeg :)

Men ellers er det jo små sprelske saker som svinser rundt inni der. Så ikke lett å finne lyden alltid. Jeg er 15+2 og finner den ikke selv. Men fikk bekrefta på ultralyd i dag at det var ei livlig lita turner :)

Er nok veldig vanlig å ikke finne den nå så tidlig, selv om du har funnet den tidligere :)

Et siste desperate forsøk på å finne hjertet. Og endelig ❤ 160 fine slag i minuttet. Pjuh ☺ da må jeg klare å slappe av litt. Ja virker som det er lettere å finne om kvelden :-)

Jeg fant den selv på onsdag, var hos jordmor på onsdag, hun sletmed å finne den, men etter litt leting var den der.. Men i dag finner jeg den ikke selv igjen.. Vet man ikke skal lytte så ofte, men sambo ville så gjerne høre :)

Jeg turte ikke prøve doppleren før 13+0, og da fant jeg hjertelyden :) Også hørt at kveld er best!

Back
Topp