Doppler

Har noen prøvd den appen der man kan høre hjertelyden? Vurderer den men vet jo ikke om den virker..

Legekontor gjør det som regel ikkje før uke 13-14 pga man kan gjøre foreldrene nervøse hvis de ikke finner den. Jeg får doppleren til tante, men kommer nok til å vente noen uker til. Fikk hilse på lille spire i går, og der alt hjertet <3 :)

Var på ul i dag hos gyn (og fikk se en liten "sprellende" baby ), og spurte ang doppler. Hun sa man skal ha mye flaks for å finne hjertelyden før uke 12. Klarer ikke å finne den, men vil nok forsøke framover likevel

Legekontor gjør det som regel ikkje før uke 13-14 pga man kan gjøre foreldrene nervøse hvis de ikke finner den. Jeg får doppleren til tante, men kommer nok til å vente noen uker til. Fikk hilse på lille spire i går, og der alt hjertet <3 :)

Legen min sa hun kunne gjøre det hvis jeg ikke ble for skuffet om hun ikke fant hjertelyden. Men hun fant jo tegn på at det er noen der, så jeg er fornøyd :)

Hvilken kjøpte du?

Jeg har lyst, men samtidig er jeg så redd for å sitte med baby utstyr som jeg aldri får brukt hvis det går galt.. venter til uke 12 :)

Det var en hvit smekke med batman på :D
Vi har noen småting etter samboerns sønn. Men gleder meg til å kjøpe ting. Ordne soverom, flytte om på badet og se magen vokse :)

Tenkte at når vi offentliggjør dette, så skal jeg kjøpe brukt, og prøve da. :) Litt usikker på når, men senest uke 12. :)

Back
Topp